Holítko Balea s bambusovou rukojetí, po kterém chlupy rostou rychlostí blesku

"Dělá si ze mě blázny?" nebývá myšlenka, kterou mám spojenou s kosmetickými produkty. Cílem této recenze je proto srovnat si myšlenky a zjistit, jestli tu náhodou není někdo, kdo má stejnou zkušenost, jako já.

Balea holicí strojek se 3 břity a bambusovou rukojetí (tak se jmenuje) mi padl do oka ze tří důvodů:
1. Hledala jsem něco s vyměnitelnými břity a tady je v balení rovnou 8 náhradních.
2. Dutá bambusová rukojeť se tváří jako ekologičtejší varianta.
3. Cena! Ke dnešnímu dni stojí celá tato souprava 79,90 Kč.
Za málo peněz hodně muziky, říkala jsem si. Jediné, čemu jsem nerozuměla, bylo proč je holítko v sekci jednorázové. Vždyť má vyměnitelné hlavičky! Logicky by se tedy měly dát dokoupit samostatně. I zeptala jsem se paní prodavačky a společně jsme to chvíli zkoumaly. Byl to totiž úplně nový produkt a jí samotnou to zajímalo. Ale ať jsme koukaly po prodejně nebo v jejich interním skladovacím systému, žádné dokoupitelné břity jsme nenašly. A tak si říkám, jestli je to proto, že po čase je potřeba bambusovou rukojeť vyhodit, protože bude fujky, anebo se zase něco tváří jako eko, ale tak úplně není...

Výměna břitů je jednoduchá jako facka - plastovou část, na které drží, stačí jemně stlačit k sobě a tradá, starý břit je uvolněn. Příjemné je i samotné holení. Břit má i proužek s aloe vera a arganovým olejem prý pro obzvlášť šetrné holení, ale upřímně - funkci těchto rádoby fancy proužků jsem nikdy nepochopila a ani nepoznala rozdíl mezi tím, když je holítko má, nebo nemá. 
Zatím všechno vypadá dobře, tak v čem je problém? Nohy mi nevydrží oholené ani do večera! Když jsem si toho poprvé všimla, myslela jsem si, že blázním. Začala jsem zpochybňovat, zda se umím správně oholit. Zkoumala jsem, jestli nejím něco, co by podporovalo růst vlasů a chlupů. Na všechno jsem si odpověděla ne a zaměřila pozornost na holítko. Nerozumím proč, ale prostě po něm chlupy hned narostou zpátky. Možná ten aloe vera pásek jejich růst podporuje? Neuseknou se tak blízko kořínku, jako to umí jiné břity? Nevím. Ale blázny ze sebe dělat nenechám.

Holení jsem navíc porovnávala se svou prastarou Wilkinson Sword Intuition Sensitive Care a rozdíl dělá bez legrace několik dnů.
Takže co tedy s tím? Na jednu stranu mám bambusové holítko ráda, protože je hezké, dřevo je mi sympatické a břitů mám zásobu na dlouho. I oholení je fajn. Jenomže to asi nedělá tak dobře jako jiné strojky. Jediné, co mě uklidňuje, je to, že se blíží zima a pod punčocháčemi a v nohavicích se to schová. 😄 Vyzkoušeli jste někdo toho holítko? Jakou s ním máte zkušenost? Stává se vám, že máte po každém břitu různě oholeno? Nebo si myslíte, že jsem se už dočista zbláznila? 🤣

Komentáře

  1. Možná bych to úplně nesváděla na holítko, mně také přijde, že bych se teď přes léto mohla holit dvakrát denně, jak rychle to roste :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenomže ono to po tomhle holítku opravdu roste 2x rychleji :D Porovnávala jsem to se svou prastarou Wilkinson Intuition a rozdíl ve výdrži je v řádu dnů :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥