Nachlazení & Imunita - sprej pro lepší dýchání

Takhle rychle jsem ještě nikdy žádný produkt neotestovala. V balíčku od Saloos, který jsem dostala k testování (a který si můžete prohlédnout na mém Instagramu) jsem našla také přírodní osvěžovač vzduchu Nachlazení & Imunita. To, že mě zrovna trápí nějaký jarní moribundus, jsem do světa nevykřikovala, o to víc mě tento pomocník pro lepší dýchání překvapil a nadchl, a proto jsem ho taky vyzkoušela jako první. Do jedné místnosti bohatě stačí tří stříknutí. Jakmile se vůně rozptýlí, nastane absolutní blaho.

Ravintsara, eukalyptus, borovice, tymián, tea tree a grep - tyto 100% přírodní esenciální oleje dávají spreji nádhernou vůni a léčivou sílu. Mají totiž antivirové a antibakteriální účinky, sprej také antimikrobiálně čistí vzduch. Díky tomu napomáhá vykašlávání, rozpouštění hlenu a uvolňuje nos při rýmě. Vyzkoušeno na vlastním ucpaném nosíku!

Na nemocích nejvíc nesnáším dvě věci - ucpaný nos a dráždění ke kašli v noci. Sprej Nachlazení a Imunita tak pro mě byl úplným dárkem z nebes. Hned jsem ho musela vyzkoušet. Vůně v podobě různých esenciálních olejů do aromalampy nebo difuzéru miluji, ale musím být opatrná - když přeženu množství, bolí mě hlava, proto jsem i u tohoto osvěžovače vzduchu byla s množstvím opatrná. Nejlíp se mi na provonění místnosti spreje osvědčila tři stříknutí. Během chviličky se místností rozvoní nádherná vůně, kterou bych asi nejlépe popsala jako slavnostní les. Kombinace uvedených olejů je naprosto dokonalá - ani ne příliš výrazná a dezinfekční, jak to někdy samotný tea tree umí, ale není ani zmatená a splácaná, jak by se to u většího množství vůní dohromady mohlo zdát. Ravintsara, eukalyptus, borovice, tymián, tea tree a grep spolu fantasticky ladí a tvoří vůni, která je svěží, lehoučce nasládlá, uvolňující, velmi příjemná, uklidňující. Nejvíc mi připomíná les šmrncnutý citrusy.

To nejlepší se sprejem ale napadlo mého Kocourka (kdo mě nesleduje na sociálních sítích, tak to je člověk rodu mužského) - navonět si před spaním ložnici. Tři zmáčknutí rozprašovačem a při usínání jsem začala mít pocit, že ležím na louce vonící čerstvými bylinkami. Vůně mě krásně ukolébá ke spánku a opravdu velmi dobře pomáhá s dýcháním. Navíc věřím i tomu, že se mi díky přírodnímu osvěžovači vzduchu Nachlazení & Imunita podařilo lépe popasovat s jarním moribundusem - vůbec jsem nemusela sáhnout po kapkách do nosu a kašel, který mě pár nocí předtím budil, odezněl rychleji, než jsem zvyklá. Už jen to, že sprej od bacilů vyčistí vzduch v místnosti, je velkou pomocí.

Pokud vám osvěžující kombinace esenciálních olejů voní, osvěžovač vzduchu Nachlazení & Imunita doporučuji všema deseti. Bude se vám lépe dýchat a tím i lépe žít. :) A pokud vám vůně do nosu nepadla, koukněte na další přírodní osvěžovače vzduchu od Saloos - já si dělám zálusk na sprej Pro andílky, který kombinuje vůni sladké mandarinky a vanilky a jako esenciální olej je v difuzéru naprosto luxusní.

P.S.: Kromě vzduchu jsem sprej vyzkoušela i na osvěžení jógamatky - pocit, že cvičíte v lese, je zaručený.

Co na sprej říkáte? Zkoušeli jste už něco podobného? 
A co na nachlazení zabírá vám?

Komentáře