Hrůza na rty jménem mandlový balzám Organic Essence


Tuto recenzi mám v konceptech už několik let. Původně měla vzniknout ve spolupráci s eshopem Krásná každý den, od kterého jsem, ještě když jej vedla Míša, balzám na testování dostala. Jenže dřív, než jsem recenzi stihla dopsat (protože já prostě testuji hlemýždím tempem) balzám z eshopu zmizel. Když jsem si tuhle uklízela v konceptech, článek jsem objevila a rozhodla se ho přeci jen sepsat, i když s KKD už ani nespolupracuji. S balzámem jsem totiž byla nespokojená a nakonec skončil v koši.


Tento článek bude tak trochu zvláštní. Musím totiž hodně pátrat do minulosti. V původní verzi jsem měla poznámku o tom, že vám prozradím, proč balzám Míša stáhla z eshopu - ale důvod se mi nepodařilo v mailech dohledat. Druhou poznámku mám o tom, že mě na mandlový balzám od Organic Essence nalákala liška z blogu Zápisky pro lišku a její chvála mi nasadila brouka do hlavy - ale ani její originální článek nemůžu zaboha dohledat. A třetí věc je, že balzám už přes rok nemám, letěl do koše. Tyto tři body tedy napovídají, že se bude jednat o kvalitní článek plný přínosných věcí. :D


Když se někde něco hodně vyhajpuje, tak automaticky předpokládám, že je to fakt dobrá věc, která bude vyhovovat většině lidí. Na Instagramu se to děje furt - všichni blogeři najednou doporučují jeden produkt, udělají vlnu a zvednou prodeje. To, že často produkt dostatečně dlouho nevyzkoušeli, se už nikde neříká. Těmto vlnám odolávám celkem snadno. Když ale doporučí něco někdo, komu důvěřuju, tak podléhám skoro vždy. Proto mě překvapilo, že je balzám od Organic Essence takový průměr. 


Do rtů se vůbec nevpíjel - byl hodně hutný a na rtech po namazání seděl. Zároveň je ani vůbec nevyživil, prostě jako namazat si je voskem. Dávala jsem mu šanci dost dlouho na to, abych věděla, že mi opravdu hodně nesedl. Ten pocit, kdy mi na rtech balzám sedí a nic nepřináší, mi byl vždycky hrozně nepříjemný. 


Jediné plus, které jsem na balzámu vnímala, bylo čisté přírodní složení a papírový obal, který se mi moc líbil. Podle informací od výrobce je obal zcela rozložitelný. Na fotkách je ještě krásný a novoučký, ale po čase se víčko i tubička ožvejkaly a už tak krásně nevypadaly.

Balzám od Organic Essence mě prostě ohromně zklamal. Toužila jsem po něm, ale má očekávání nenaplnil. Na mé rty byl příliš hutný a nepříjemně na nich seděl.

Máte s balzámem zkušenosti? Jaký je váš oblíbený produkt na rty?

Komentáře

  1. Tento balzam na pery vôbec nepoznám, dokonca ani neviem, či som už vôbec počula o tej značke.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥