Jemné čištění - Bio Růžová čisticí pěna na pleť

Když večer vlezu do sprchy, nejdu umývat jen tělo, ale taky duši. Představuju si, jak s vodou odtékají i nánosy stresu, únavy, špatné nálady, střetů s blbci... Je to jeden z mých nejoblíbenějších rituálů, kterým zakončuji den. K tomu mi pomáhá i něco voňavého. Proto bych vám ráda představila Růžovou čistící pěnu od Saloos, kterou jsem dostala na vyzkoušení a zamilovala se do ní na první čuchnutí.

To první, co mě na pěně zaujalo, je krásná vůně. Jemná, lehce sladká vůně růží. Taková opravdová, jako když v zahradě u babičky čucháte k růžím. Taková, co po dlouhém dni obejme, pohladí, zrelaxuje. Růžové vůně jsem dřív v kosmetice nemusela, přišly mi moc navoněné - a taky často bývaly (alá babiččina skříň s mýdlem). Až u přírodní kosmetiky jsem se setkala s opravdu krásnými vůněmi, které mému nosu lahodí.

Konzistence je zajímavá. Když hlavní uzávěr odšroubujete, najdete vodičku. Ta se po zmáčknutí pumpičky promění v hezky napěněnou pěnu, která je lehoučká jako pírko. Jedno zmáčknutí pumpičky je na pleť až až, častokrát mi stačí polovina. Nanáším vždy na navlhčenou pleť a jemně masíruju obličej, krk a dekolt. Vím, že se to asi nemá, ale nevadí mi ani na oči. Je opravdu jemná, pro citlivou pleť, která má sklony k suchosti a podráždění, skvělá.

Ve složení najdeme damašskou růži, bio aloe veru a ženšenový extrakt. Tato kombinace pomáhá proti stárnutí pleti, přirozené regeneraci, revitalizaci a vyhlazení. Dále jsou součástí pěny prospěšné prebiotické kultury z fermentovaného zeleného čaje a zázvoru, které podporují zdravý mikrobiom a přirozenou regeneraci pokožky. Aby toho nebylo málo, ve složení je také extrakt z listů rybízu a maliníku, které pomáhají předcházet vzniku nedokonalostí na pokožce. Jako zlatý hřeb na závěr působí zvláčňující komplex z arganového oleje, který pomáhá k dlouhodobé hydrataci pokožky, zklidňuje ji a udržuje ji hebkou.

Když se odličuji, používám čistící pěnu jako (před)poslední krok - nejdřív před sprchováním odlíčím tamponkem, ve sprše pak použiju Bio růžovou pěnu na obličej a jemnými pohyby pleť vyčistím. A když mi náhodou ještě zůstane část neodlíčená (někdy řasenka pod očima), doodlíčím po sprše květinovou vodou. Výsledkem je příjemně očištěná pleť, ale ne vysušená. Nemám ráda pocit suchosti, kdy bez okamžitého nakrémování zešílím. Z této růžové pěny ho nemám, což velmi vítám.

Komu pěna sedne? Těm, kteří mají rádi růžovou vůni, chtějí na pleť něco příjemného přírodního, co jim nevysuší kůži, ale jemně a dobře umyje. Těm, kdo mají citlivou pleť a hledají něco šetrného. A těm, kteří se chtějí na konci dne hýčkat a užít si svůj vlastní rituál.

P.S.: Komu by nesedla růžová, skvělá je také levandulová - koukněte na čistící pěny od Saloos sami.

Jaký je váš večerní rituál?



Komentáře