Proti celulitidě: Eveline Cosmetics Slim Extreme

Další výrobek v boji proti celulitidě, který jsem otestovala, byla řada Slim Extreme od Eveline Cosmetics. Pořídila jsem si dva výrobky z jejich třístupňového plánu - peeling a krémíkové sérum. Krémík má na sobě popisek Slim Extreme 3D Intensively slimming + firming serum, takže čím delší popis, tím lepší. Peeling má zase Diamond washing peeling massage - Slim Extreme 4D! Takže je to jasné, 4D prostě bomba :D Jednou z aktivních složek peelingu je i kofein, což mi udělalo radost, protože na tom kávovém peelingu zřejmě něco bude!


Kupovala jsem je z parfums.cz, kde mají u krémíku popis, že redukuje celulitidu o 60%, zpevňuje pokožku o 65% a snižuje obvod stehna o 3 cm! No páni, to budu mít úplně tenké nohy! :D To jsem teda zvědavá. Musím říct, že po kávovém peelingu jsem měla pocit, že jsou mi "volnější kalhoty", že se mi trochu zmenšila stehna. Ale jak koukám na míry, které jsem zadávala v prosinci na 30 denní výzvu (tu jedem všichni neeeee?), tak se mi nic moc nezmenšilo, max o 1 cm. Uvidíme. U peelingu žádné konkrétní sliby nemají, ale zase tam vyzdvihují ten kofein. 

Instrukce na peelingu říkají, že se má používat 1-3x týdně, u séra/krémíku zase dvakrát denně po peelingu. Takže budu kůru používat prostě ob den večer a za měsíc se uvidí, jakou nádheru mi to způsobilo. Začínám 11.3. 2015 a průběžně budu psát své dojmy a výsledky.

Hned na začátku musím říct, že oba produkty jsou moc moc moc příjemné a krásně voňavé. Peeling má jemně citrusovou vůni. Sérum voní po mentolu a STUDÍ :D Název mi taky hned evokoval písničku Evelyn od Hurts, tak si jí tu k tomu pěkně pustíme ;)


Hned od začátku je mi tahle kůra hodně příjemná. Oba produkty jsou prostě příjemné, peeling má jemná malá zrnka, se kterými se dobře masíruje. Krémík je hustější konzistence, dobře se vstřebává a doufám, že má i kouzelné účinky.

Po jedenácti dnech (dneska je 22.3. 2015) musím uznale zatleskat, protože vidím, jak se pokožka maličko začíná vyhlazovat a velké hrbolky mizí. Taky už se nebojím si toho dát víc, protože jsem měla ze začátku strach, aby mi to celou dobu vydrželo. Teď ale vidím, že mi to vydrží minimálně na 2 měsíce, klidně i dýl. Taky musím říct, že když se dá krémíku/séra na nohy hodně, tak to taky hodně studí. A studí z toho i ruce, doufám, že na nich pak nebudu mít o 3 cenťáky míň, to by mi úplně zmizely :D. Takže zatím je to na jedničku. uvidíme, jak to bude probíhat dál.

Další zápisek je 28.3. 2015, tedy o 6 dní později. A jsem ještě nadšenější, než předtím! Nemůžu říct, že by bylo po celulitidě, ale hrbolky úspěšně mizí a přes stehno mám cenťák dolů! Jsem si říkala, že jsou mi nějak volnější kalhoty. Což ale nemusí být nutně touto kůrou, poslední dobou se dost držím a necpu se po nocích čokoládou :D

A další zápisek ze dne 9.4. 2015. Už je to skoro měsíc, co používám Eveline Slim Extreme a jsem strašně spokojená! A další cenťák je dole, už to jsou celkem dva, což mě příjemně překvapuje, vůbec jsem to nečekala. Paráda paráda.



Musím se smát těch fotkám, nevšimla jsem si u focení, že to vypadá tak nudlovatě :D

Shrnutí: Musím říct, že jsem ke všem těmhle 3D super duper zhubni za 3 dny produktů hodně skeptická, ale kombinace  Slim Extreme 3D Intensively slimming + firming serum & Diamond washing peeling massage - Slim Extreme 4D u mě zabodovala. Peeling je příjemný, jemňoučký a na masáž naprosto perfektní. Zeštíhlující sérum neuvěřitelně chladí, z toho jsem byla nejprve v šoku, ale bylo mi to příjemné (i když přiznávám, že když jsem dala přípravku moc, tak to hrozně studilo :D). I výsledky mě hodně potěšily (protože jsem tomu skepticky nevěřila), už po týdnu bylo vidět, jak se pokožka vyhlazuje, po měsíci je celulitida výrazně menší a ještě mi stehna zhubly o 2 cm, prostě perfecto!

Existuje celá škála na výber z řady Eveline Slim Extreme, můžete si pořídit ještě jiného parťáka do trojky, věřím, že pak budou účinky ještě výraznější.

Nejlevněji seženete Eveline Cosmetics Slim Extreme zeštíhlující a zpevňující sérum proti celulitidě seženete na Srovname.cz.


Jaké jsou vaše zkušenosti se značkou Eveline Cosmetics? 
Čím bojujete proti celulitidě? Dejte mi vědět :)

Jako vždy 



Obrázky tady a tady

Komentáře

  1. Měla jsem dřív slim 4D a byl skvělý, určitě mám v plánu ho pořídit znova :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/tag-sedm-smrtelnych-hrichu-krasy.html#more

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, tak ty výsledky jsou super. Já používám od dermacolu proti celulitidě, ale přesvědčila jsi mě, že tato řada od Eveline bude asi lepší. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Dermacolu neznám, nezkoušela jsem, tak nemůžu porovnat, ale Eveline je fakt bomba :)

      Vymazat
  3. Vůůůbec tyhle produkty neznám. :) Ale vypadají slibně.
    http://gatetoneverland.blogspot.cz/2015/05/nakupy-novinky-za-kveten.html

    OdpovědětVymazat
  4. Já měla ten červený s termo efektem a musím přiznat, že skutečně termoefekt měl :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To muselo příjemně hřát :) Měla jsem chladivý krém a hrozně studil :D

      Vymazat
  5. Dříve jsem produkty od Eveline používala a kupovala pořád :) A vždy jsem byla spokojená a to mi připomíná že jsem dlouho od nich nic neměla :)

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně!! Peelingy jsou ta nejlepší věc na celulitidu vůbec :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja se divim, ze vubec neco takove funguje, vzdy jen naslibuje popisek a skutek utek, super.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, taky jsem byla dost překvapená. Víšco, úplně ti to nohy nevyhladí, ale účinek je vidět. Jedno balení mi vydrželo něco přes dva měsíce a chtělo by to dloooouhodobé užívání a hlavně pravidelné masážování, jinak neúčinkuje nic :)

      Vymazat
  8. Akurát som po týchto sérach pokukovala. Ďakujem veľmi pekne za recenziu! :)

    * What makes me happy? *

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥