DIY zkrášlovače: Vaječná maska pro růst vlasů

Která z nás by nechtěla mít krásné a dlouhé vlasy? A ještě, aby rostly rychle? (nejlépe přes noc :D) Rozhodla jsem se proto vyzkoušet další ze zaručeně fungujících masek na vlasy. Vajíčkovou masku na vlasy podle tohoto článku.

Zdroj

Základní ingredience: 1 vejce, lžíce olivového oleje
Lze přidat: Citron, med, mléko a další

Moje maska obsahuje: 1 vajíčko, olivový olej, med a krapítek mléka (všechno 1 lžíce)

Zdroj
Nechávám jí na vlasech 20 - 30 minut, hlavu zabalím do pytlíku a přes to dávám ještě ručník (aby to všude nekapalo, nepotřebuju mít po bytě rozcamranou omeletu). Zase se jednalo o měsíční výzkum, masku jsem používala jednou týdně a po celý měsíc si budu zapisovat zážitky do hlášení o tom, jak to celé probíhalo. Taky jsem si chytře změřila vlasy, abychom mohli pozorovat úspěchy. Jako něco vám řeknu, měřit si vlasy není vůbec jednoduché, když jste pitomec :D Nejdřív jsem to zkoušela s předkloněnou hlavou, než mi došlo, že to jde jednoduše i normálně ve stoje. Od temene hlavy k nejdelšímu vlasu to je dejme tomu 48 cm. Doufám, že je budu mít za měsíc díky téhle kůře alespoň o metr delší. Jen se děsím toho, že jsem to blbě naměřila a za měsíc naměřím třeba 40 :D

Maska č. 1: 24.3. 2015
No, musím říct, že tohle je asi moje nejmíň oblíbená maska na vlasy za celý můj život, a to kvůli vůni a konzistenci. Vajíčko je prostě mazlavé a blemcavé a v kombinaci s medem hned okamžitě slepí vlasy. Olivový olej mám na vlasy docela ráda, ale vždycky mi přijde, že voním jako špagety, což mi nepřijde moc sexy. Dohromady jsou všechny tyhle vůně docela nepříjemné. Navíc tahle maska není moc vegan friendly, tak se na mě prosím nezlobte :D No a další věc. Masku jsem si hezky nanesla, zabalila do pytlíku a do ručníku a za chvíli mi to začalo vytékat ven, takže jsem pak ta místa, odkud to teklo, zacpávala kapesníkama a celou tu půl hoďku si utírala hlavu a krk od čůrků, co stékaly dolů. No jako, nechutný. Příště tam dám míň těch ingrediencí a snad to bude lepší. Bože bože, co jsem si to zas vymyslela. Každopádně ale musím říct, že po usušení mám pocit, že mi vlasy narostly tak o cenťák jen za těch 20 minut :D

Maska č. 2: 31.3. 2015
Zdroj
Další várka té nechutné vaječí masky. Dneska jsem nějaká zpitomělá a několikrát se netrefím a maska mi skápne do umyvadla. Blé sliz. Jsem ráda, že to mám jen 1x za týden, jinak bych to asi nedala. Musím ale říct, že vlasy mám od minulého týdne (pocitově) delší a možná i pevnější. Mi zas tak rychle vlasy nerostou a nikdy jsem je neměla hodně dlouhé, takže tohle je pro mě docela výzva. Dneska jsem ubrala na mléku a oleji, dala jsem tam jen fakt trošičku, tak jsem zvědavá, jestli to pomůže a nebude to téct jak minule. Jsem taky vyzbrojená ručníkem přes ramena, takže by to mělo být dobré.

Maska č. 3: 7.4. 2015
Skoro ani nemám sílu si ten hnus dávat na hlavu, fakt se mi to hnusí. Vzala jsem si malou lžičku a trvá to asi sto let, než to všechno nandám na vlasy. Taky jsem se přeměřila a mám o necelé 3 cm víc, takže žádný zázrak, vlasy mi nijak zázračně růst nezačaly. Ale právě proto to dělám, protože mi vlasy rostou hrozně pomalu a tahle maska slibuje zázračný růst. Sliby chyby, znáte to. Jsem z toho trochu zklamaná, protože všemu věřím a ono nakonec nic.  

Maska č. 4: 14.4. 2015
Dneska mi kamarádka říkala, že mám nějaké dlouhé vlasy, ale to je jenom nějaká chyba, protože jsme se dlouho neviděly, takže je jasné, že mám od té doby delší vlasy. Od prvního dne nanesení uběhlo teprve 22 dní (počítám políčka v kalendáři včetně dne nanesení a vychází mi číslo 22 a nemůžu se dopočítat, když 4 týdny mají být měsíc :D). Měsíční testování dnešní maskou končí, 22 dní sice není moc, ale už si jich víc dávat nechci. Ještě ale počkám a třeba na konci týdně vlasy změřím a dopíšu, jak velký vlasový pokrok s touhle maskou proběhl.


Dneska je to 27 dní od nanesení první masky. Vlasy mi povyrostly o zhruba 3 a kousek cm, což není zase tak špatné. Ale nějaký zrychlený superrůst jsem nezaznamenala. Přišlo mi to jako normální růstový proces, i když průměrně vlasy rostou tak 1 - 1.5 cm za měsíc (to jsem se dočetla tady). Maska mi přišla dost nechutná (hlavně to vejce!), takže už si jí znovu dávat fakt nechci. Nemám pocit, že by to byla nějaká zázračná maska, takže za mě spíš ne. Zajímalo by mě, jestli na někom zázračně funguje.




Co vy a domácí masky na vlasy? Máte zkušenosti s touto vajíčkovou?



Komentáře

  1. Už dlouho jsem článek nepřečetla s chutí a tak do něj zažraná, víc takových prosím :). Kamarádka takovouhle masku používá několik let a má krásně dlouhé, lesklé vlasy a nikdy se jí netřepily. Mě ale přijde, že 3 cm za měsíc je krása :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :D Pokusím se psát víc takových článků :) Asi na té masce něco bude, jen kdyby to nebyla taková nechuťárna :D

      Vymazat
  2. Moc pěkný článek. Děkuji za tip. Dneska jsem večer sama doma, tak pohledám nějaké domácí masky na vlasy a udělám si večer jen pro sebe. Bude to moje první zkušenost, jinak si masky kupuji jen v drogerce. Tuhle na zázračný růst vlasů asi nevyzkouším. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Za tip nemáš zač, jsem zvědavá, jakou nakonec "ukuchtíš", určitě mi pak řekni recept :) Mi přijdou nejlepší masky asi stejně oleje a med :)

      Vymazat
  3. Jak rychle ti rostou vlasky?A po tech dvou tydnech jsi mela vic nez dva a pul centimetru?Takze kdyby se to davalo uplne cely mesic tak to muze byt i 5cm,asi ne?Ja potrebuju nejaky zazrak jsem nestastna z mych velmi kratkych vlasku,ktere nesahaji ani pod usi,potrebovala bych je do cervna o 35cm.delsi.Fajn je ze se po ni pry netrepi ani konecky.Tak nemusim rok k holici.Jsi supr.A muze byt dvakrat tydne pouzita a byt tam dyl i dve hodiny?Dekuju moc,uz tyden zkousim,snad pomuze a nebudu se dlouho trapit,kvuli nehode,ktera nejde napravit.

    OdpovědětVymazat
  4. Zacinam se bat odpovedi,ze ti rostou vlasy normalne rychle rostou vlasy rychleji nez centimetr mesicne,to bych byla opet vic nestastna jeste.Tak nevim zda chci vubec na to odpoved znat.I kdyz centimetrwa pul by nebyl asi takovy rozdil

    OdpovědětVymazat
  5. Myslis,ze s centimetrem za tyden muzu pocitat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko :D :D :D Na mé vlasy žádné "zázračné" masky na růst vlasů nefungují. 35 cm je docela velká výzva, jak toho dosáhnout zázračnou maskou ti neporadím, žádná taková není, na každého funguje něco jiného. Hlavně bych se být tebou vyvarovala masky z hořčičných semínek, která slibuje urychlený růst, ale mě vlasy akorát vysušila a zničila a musela jsem polovinu ostříhat. Prostě - zázračné masky neexistují. Proč je potřebuješ mít o 35 delší?

      Růst vlasů je zapříčiněn hlavně genetikou, někomu rostou rychle, někomu pomaleji - to bys měla sama u sebe poznat. Někomu narostou krásné vlasy pod zadek, jinému (můj případ) sotva pod ramena a jsou oslabené. Doporučovala bych ti se zaměřit na výživu vlasů zevnitř - oříšky, oleje, ovo a zele, tedy podpořit vlasy správnými vitamínky i zevnitř. Ráda používám na vlasy kokosový olej pro jejich výživu a regeneraci.

      Vymazat
  6. Tak to dik za vsechny jak si z nas delas srandu.Ale urcite to pomuze vim to,uz pouzivam mesic a porostlo mi to o dva a pul centaku,tak jsem zvedava kdo to zkousel.Ja te zkousela,uz vim,ze tva fanynka nemam byt

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale prosímtě :D Rozesmálo mě tolik komentářů ;) U mě to nefungovalo, víc rad ti dát nemůžu :)

      Vymazat
  7. Asi dalsi kadernice,ze?Co by byla nejradsi kdyby si lide daly vlasy prodluzovat.Uz ti neverim ani slovo

    OdpovědětVymazat
  8. To uz ani nemusis,uz jsi mi pomohla dost

    OdpovědětVymazat
  9. Dik,jo a jinak tobe taky,ale pro tebe mam bohuzel zklamani.Rust jde ovlivnit rychlost,ale sila a delka ne.Je mi te lito,ale bud rada,ze je mas aspon pod ramena.To se stejnak chlapum libi nejvic,podle vyzkumu.Tak jsi urco kocka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dej echo, co u tebe fungovalo, u mě zatím žádná zázračná maska na rychlejší růst nepůsobila :)

      Vymazat
  10. Tak u me zatim fungovala ta zazracna maska s vajec,ale teda o moc mi vlasy neporostly,o centimetr a pul mesicne navic neni teda nic moc.Zkusim odvar z kopriv,podle moji tety a jedne zname je to levne a zaroven 100%ucinne.Na internetu je dokonce jedna holka a te pri pul roce pouzivani,vyrostly vlasy o 30cm.Samozdrejmne ma na to vliv vira,prostredi a vnitrni pocity.Teta mi rikala,ze jsou dokonce dobra lnena seminka,chilly papricky a hodne pit.Ale krom toho posledniho ty ostatni nemusim,takze to nejim.Jinak potrebuju tak dlouhe vlasy,abychmohla byt stastna a nabyla sebevedomi.S myma kratkyma vlasama se dobre necitim a jsem akorad zla.Jinak nevim zda to tobe pomuze,spis ale ne,jelikoz to kde ti budou dosahovat u rustu neovlivnis,ale i tobe preju hodne stesti.A sorry za vcerejsek,ale celkem se me to dotklo,protoze na me to funguje,ale ne tolik kolik bych chtela bohuzel.:-(A myslis,ze i holka s kratkyma vlasama je sexy?Jinak tobe tve vlasky zavidim.,me by stacily i tam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kopřiva je super, tu používám jako spláchnutí vlasů po umytí proti lupům a vlasy dělá hezké, ale nevím, jestli umí urychlit růst. Myslím, že záleží mnohem víc na spokojenosti vnitřní kráse, než na té vnější :)

      Vymazat
    2. Holky s krátkými vlasy jsou sexy! Stačí se podívat na Ruby Rose <3 Nebo taková Halsey, té ostříhání hodně prospělo! S dlouhými vlasy byla kjůt s krátkými je zase více sexy :)

      Vymazat
  11. To je to,ja s kratkymi vlasy spokojena nejsem,alespon s tak moc kratkymi ne,nemam cas to ani upravovat,jsem mama a vzdy jsem chtela mit dlouhe vlasy.Je to neprijemne je v tom obcas horko,obcas zima.Kez by mi to do leta vyrostlo,nevim co mam delat,byla by nadhera tak 4cm.mesicne nebo 3,5cm.Dala bych si to prodlouzit,ale ani nemam tolik penez.Zacim mit kvuli tomu i zdravotni problemy.A to jestli nejsem spokojena jak vypadam a jak se citin,jak mam pak byt spokojena vnitrne a stastna.Navic jsme za dva roky planovali svatbu a nez mi to naroste 20cm.pod ramena to bude jeste dlouha streka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, to mě moc mrzí :( Budu držet palce, aby vlásky rostly rychle a zdravě a aby i tobě bylo na dušičce krásně :) Držím palce, určitě vše dobře dopadne!

      Vymazat
  12. This is such a great resource that you are providing and you also give it away for free. I love seeing Websites that understand the value of providing a Quality Content for free.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥