Fashion inspirace: Hel-looks

Znáte takové ty projekty, kdy lidé chodí po ulici, zastavují náhodné kolemjdoucí, vyfotí si je, zeptají se na jejich outfit a všichni to milují? Existuje jich spousta ze všech různých zemí a měst. Někdy je to hezké, někdy je to nuda. Moje nejoblíbenější stránka s tímto projektem se jmenuje Hel looks - móda z Finských Helsinek. Byla to úplně první stránka tohoto typu, kterou jsem kdy viděla, a dokážu u ní sedět hodiny a prohlížet si zajímavé, úžasné nebo příšerné outfity. Čtu si neznámá jména Finů a jejich fashion inspirace a ohromně mě to baví! Dneska to bude prohlížecí článek plný fotek právě z Hel looks.

Johanna
Zdroj
Anna
Zdroj
Jonni
Zdroj
Taneli
Zdroj
Atte
Zdroj
Wbot
Zdroj
Sonia
Zdroj
Man
Zdroj
Janette
Zdroj
Iris
Zdroj
Miika
Zdroj

Petri

Zdroj
Katariina
Zdroj
Viivi
Zdroj
A takhle bych mohla pokračovat donekonečna... :)

Jak se vám líbí móda z Finských ulic?




Komentáře

  1. Miluju tu stránku, taky jsem ji už dávněji objevila a nedám na ni dopustit. Jsou tam úchvatně extravaganští tvorové! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žejo! Jsou jak z jiného světa, právě kvůli tomu mě lákají Helsinky, i když tam určitě takhle všichni nevypadají :D

      Vymazat
  2. Jéje, jak by řekla moje babí, to jsou hastrošové :D

    http://janinablogopisec.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nooo, tak já nevím. Jsem jediná, které se to moc nelíbí? Módě asi nerozumím a když jdu do obchodu, tak mám docela problém si něco vybrat, protože se mi většina oblečení prostě nelíbí. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to fascinuje, je to jak z vesmíru (hlavně ten s těmi pusami :D), dokážu tam strávit celý večer prohlížením si různých modelů, ne všechny jsou takhle extravagantní :)

      Vymazat
  4. To jsem už před lety zapomněla, že existuje :D!!! Dík za připomenutí :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥