Kávové opojení s Dermacolem


Není pochyb o tom, že Dermacol umí naprosto božské sprchové gely. Řadu Aroma Ritual naprosto zbožňuju a hodlám zbožňovat i nadále. Proč? Protože krásně voní, hezky pění, dobře umývají a nevysušují mou přes zimu trpící pokožku. A hlavně krásně voní! Nevím, jak vy, ale pro mě je vůně faktor číslo jedna. Je to taky jedna z mála věcí, kterou můžu (nenápadně) otestovat i při vybírání produktu. Bez testeru se nenamažu, v drogérce se sprcháčkem nenamydlím, ale můžu si ho alespoň očuchat.


Opojný sprchový gen Irská káva, jak se píše na etiketě, voní opravdu opojně, jako irská káva! Má karamelovou barvu a krémovou konzistenci a získá si vás hned při prvním umytí. Koupelnou se rozline tak skvělá vůně, která vás donutí zavřít oči a začuchat si. Hned si představíte sami sebe v nějakém velkém huňatém svetru, jak v pelíšku plném polštářků pijete svou oblíbenou čerstvě upraženou kávu. Z kuchyně se line vůně čerstvého sladkého karamelu a vám pomalu začíná kručet v břiše ze všech těch slaďoučkých dobrot. Ani se vám nebude z té sprchy chtít vylézat. Ale nebojte, vůně zůstane na kůži ještě dobrou chvilku. 


Mám ráda kosmetiku, která mě umí oslnit tak, až padnu na zadek. Dermacol Aroma Ritual Irská káva je jedním z produktů, které to dokázaly. Mám své osvědčené klasiky (sprcháč belgická čokoláda a pomeranč a melounový peeling) a nově k nim přidávám i tuhle kávovou nádheru. Sprchový gel navíc obsahuje i kofein, který se dává například do přípravků bojujících s celulitidou, takže mám při mydlení i dobrý pocit, že to třeba umí i něco jiného, než jen pěkně umývat.

O tom, kde tenhle opojný sprchový gel Dermacol Aroma Ritual Irská Káva seženete nejlevněji, vás informuje Srovname.cz.


Jaká je vaše nejoblíbenější vůně?


Komentáře

  1. Vůně je taky moje priorita jedna při vybírání sprcháče :) teď jsem si hodně oblíbila sprchový gel od Playboy
    Mám ráda jak sladké, ovocné vůně sprcháčů, tak takové svěží (např. od Dove)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svěží mám taky ráda, hlavně na léto. Teď přes zimu zas miluju nějaké kořeněnější, které zahřejí už na první počuch :)

      Vymazat
  2. Miluju tyto sprcháče od Dermacolu! Nejvíce mangový a rebarborový.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsem ještě nezkoušela! Příště je v regálu očuchám :)

      Vymazat
  3. Vůně je pro mě ze všech vjemů nejvíc. Měla jsem štěstí a vyhrála sadu výrobkú Dermacol právě s toutu vůní. Je nádherná, úžasná a ....vůbec :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...a vůbec božská! Kávička a čokoládka jsou prostě nej vůně :)

      Vymazat
  4. Irskou kávu miluji, mám ho ve skříni a přijde na řadu nejspíš v únoru. Ze všech vůní mám ráda mandarinkový, mango, belg. čokoládu a rebarboru. Naopak mi sice voní ale je hodně sladký meloun, ten tolik nemusím. Co nemám ráda jsou tělová mléka, ty se prostě nepovedly za mě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mandarinkový mám taky, ale je to na mě takové moc divoké. Čokoláda ani nemluvím, to je prostě úžasné, ostatní jsem nezkoušela. Melounový mám teď peeling a jsem z něj unešená!

      Vymazat
  5. Dermacol si nekupuju, protože nemá přírodní složení, ale voní hezky, to uznávám. :) Teďka si docela ujíždím na domácí kosmetice od Sunny's Body Products, kterou si objednávám z USA, super je třeba máslo na ruce s vůní Spiced Pumpkin Latte. To je moje současná kosmetická kávová jednička. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ono se těžko používá něco, co ti nevoní. Taky je pro mě důležité aby výrobek voněl nebo aspoň nesmrděl a dal se snést. Mou nejoblíbenější vůní je zelený čaj, ale to určitě víš. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu. Ale třeba taková kopřiva neuvěřitelně páchne, ale výluh z ní je na vlasy skvělý :D Zelený čaj je úžasný ♥

      Vymazat
  7. Chtěla bych si k němu ted hned přivonět! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já od Dermacolu přímo zbožnuji ten jejich melounový sprcháč, ale tenhle vypadá taky moc hezky, až půjdu kolem drogérky, tak ho očuchám. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥