Novoroční hitparáda: Péče o rty

V dnešní hitparádě si srovnáme sedm produktů péče o rty, které jsem recenzovala v uplynulém roce. Osobně musím říct, že balzámové srovnávací články vyhledávám asi nejčastěji, protože balzámy (a šampony) jsou dva typy produktů, se kterými mám největší problém při výběru. Můj hon na dokonalý balzám stále a pokračuje a pokud jste čekovali můj nový instagram, mohli jste si všimnout, že mi dorazila zásilka z LoveLula, kde jsem si objednala dva překrásné přírodní balzámky, ze kterých jsem hodně nadšená. O nich se určitě dočtete letos. Dneska jedeme zase rekapitulaci toho, co už bylo.



Absolutním propadákem a obrovským zklamáním byl pro mě univerzální balzám Avon Naturals Vanilla Essential Balm, u kterého jsem čekala, že bude stejně kouzelný, jako jiné kelímky, ale byla to hrůza hrůz. Namísto toho, abych si s ním ošetřovala rty, skončil na loktech a na patách a to jen proto, že mi bylo hloupé ho rovnou vyhodit. Lepil, pálil, drolil rty a zlobil. Nikdy víc!



Jediný opravdu hrozný balzám, který jsem loni recenzovala, je ten od Avonu, další, které v dnešní hitparádě uvidíte, už jsou poměrně dobré. Nějak je ale seřadit musím, tak je řadím podle oblíbenosti a používání. Profláklé Baby Lips od Maybelline snad ani představovat nemusím. Baby Lips představily v loňském roce novou řadu Electro, ze které jsem si pořídila fialový Berry Bomb. Krásná vůně, hydratace fajn, barví lehce do fialova. Je třeba si dávat pozor, ať nemáte fialové taky okolí úst, jinak mu nemám co vytknout.



Balzámy Balea jsou taky taková oblíbená klasika a docela dost muziky za hubičku. Balea Candy Queen voní a chutná jako sladký popkorn a byla jsem z něj hodně příjemně překvapená, protože jsem nečekala, že může být tak levný balzám tak dobrý. 



Maybelline Baby Lips Mint Fresh je můj druhý kousek těchto ikonických balzámů, Mint Fresh je ze staré řady a mám ho o něco radši, než Berry Bomb, protože je mentolový a nebarví, jinak mi účinky přijdou stejné. Na čtvrté příčce je proto, že jen nosím v kabelce a tudíž s ním přijdu do kontaktu o něco víc, než třeba s předešlou Candy Queen



Olej na rty z limitky Alverde Oriental Bazaar jsem si zamilovala! Hodně mě překvapil a už ho mám skoro vypotřebovaný. Někomu neseděl, mě vyhovuje obrovsky. Chtěla jsem si ho koupit do zásoby, ale neudělala jsem to, přeci jen existuje tolik přírodních produktů na rty, které bych chtěla vyzkoušet, že bych si tím zatloukla akorát hřebík do rakve a omezila své rty o možnost poznávat nové kámoše. I tak je to ale nejlepší produkt z celé Oriental Bazaar limitky.



Kouzelné kelímky Oriflame Tender Care jsou, byly a budou těmi nejlepšími "kouzelnými kelímky" na trhu. Žádný Avon se jim prostě nevyrovná. Ať žije vazelína! Vždycky přemýšlím, když lidé brojí proti vazelíně tím, že si nechtějí dávat na tělo ropu, že když se jde v přemýšlení o původu ještě dál, tak ropa jsou vlastně hooodně staré slisované kytičky a dinosauři, takže vlastně úplná příroda! Doufám, že mě za tohle nebudete kamenovat. Každopádně, když se vrátím zpátky k Oriflame Tender Care, tak ho nemůžu než pochválit. Je skvělý na rty, na suchá místa, na všechno. Dělá se ve spoustě variant a když budete mít štěstí, může se vám povést dobrý kauf jako mě, kdy jsem na parfums sehnala sadu 4 fakt  za hubičku.



Mým nejoblíbenějším balzámem na rty roku 2015 se stal kelímkový Saloos Bio Karité s rakytníkem. Taky měl trochu své mouchy, časem se v něm udělali hrudky. Ale co se účinků týče, jednoznačně strčil do kapsy všechny chemické vazelínové "poklady" a rty po něm byly krásné a bez nutnosti patlat na ně co 5 minut víc a víc balzámu. Doporučuji, u mě má vždy své čestné místečko.

Jaký je váš kosmetický wishlist na rok 2016?



Komentáře

  1. Když jsem otevírala tento článek, tak jsem tipovala, že na prvním místě budeš mít olej od Alverde. Až příště budu objednávat přírodní kosmetiku, tak si zkusím objednat i balzám od Saloos. Vypadá docela hezky a balzámy v tomhle balení používám jen na noc. Jinak zázračné kelímky od Oriflamu mám taky a jsem s nimi spokojená. Používám je na všechno, kde mám suchou pokožku. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Juuu ten olejíček od Alverde vypadá super, vidím ho poprvé :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zázračné kelímky z Oriflamu mám taky, vlastně už 2 vypotřebovaný a ještě jsem tak v půlce s vanilkovým a karamelovým. I když mi přišlo, že jsem se přes zimu s nima musela mazat častěji. Já jsem si teď objevila labello a balzámky z Primarku, které se mi podařilo vyhrát :). A taky můj velký oblíbenec je kokosový balzámek z YR :)

    OdpovědětVymazat
  4. Muj oblibenec jsou zazracne kelimky od oriflame. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  5. Neznám nikoho, kdo by byl taková nadšenec do balzámků a tyhle tvoje články mě baví čím dál víc. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Až mi dojde máslo na rty od Labello, tak si pořídím ten od Saloos. Máslo Labello je super, ale z toho složení se mi chce s prominutím zvracet.

    Benefit They're Real

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥