Google+

pátek 11. března 2016

Šopíčkování: I am cute

Jednoho dne mi ve schránce přistála nabídka na spolupráci s eshopem s papírnickým zbožím a roztomilým názvem I am cute. Papírnictví je hned za drogérkami nejnebezpečnější místo, kterému se musím vyhýbat obloukem, protože všechny ty pastelky, fixičky, bločky a lepítka hodně nutně potřebuju. Jako první formu spolupráce mi z eshopu nabídli slevu 20% z objednávky. I co, řekla jsem si, vyzkouším a uvidím. Vybrala jsem si pro první objednávku na zkoušku čtyři produkty. Při prohlížení zboží jsem se tetelila blahem, protože takové roztomilosti za dobrý peníz hned tak v ledajakém papírnictví nemají. Trochu mě mrzelo, že spousta produktů, které se mi líbily, nejsou skladem, takže ve výsledku byla má objednávka spíš kompromis.


Navigace eshopem je uživatelsky příjemná, jednoduchá a srozumitelná. Zdá se mi ale, že eshop cílí na trochu jinou cílovou skupinu, než jsem já. Ze vzhledu a komunikace stránek bych to viděla na mladší ročníky, spíš teenagerky. Soudím tak hlavně kvůli tykání a tlačítku "to chci" namísto "koupit/vložit do košíku". Tohle je spíš můj osobní problém, protože nemám ráda, když mi cizí subjekty tykají. Je ale jasné, že do roztomilého kontextu eshopu  I am cute zapadá "Jsme rádi, že sis vybral/a náš eshop" lépe, než suché "vážený návštěvníku stránky, váš nákup se zpracovává, nashle". Určitě je tykání způsob, jak pozitivně zapůsobit na návštěvníky a vybudovat milou komunitu.


Objednávku jsem platila předem převodem na účet, při objednávce nad 100 Kč nabízí eshop dopravu zdarma, což je velice milé. V neděli jsem objednala a zaplatila, ve středu jsem měla balíček doma. Potvrzovací email, který mi přišel, se nesl v dětském infantilním stylu (což je ale všeho všudy i styl Primadonnky, že), ale k mému nadšení obsahoval souhrn objednávky i s fotkami, což mi u většiny eshopu chybí a často zpětně dohledávám, co jsem si to vlastně objednala. Další email s výzvou k platbě byl ještě "roztomilejší".




Poštou mi přišla bublinková obálka. Každý produkt byl zvlášť zaletovaný ve fólii. Všechno jsem hned rozbalila a začala se kochat těmi nejroztomilejšími propiskami, washi páskou a samolepkami, které jsem celý život ukrutně & nutně potřebovala.


Teď musím na chvíli odbočit, abyste pochopili moje nákupní štěstí. Prakticky vše, co si koupím, má nějakou vadu. Kazové zboží končí vždycky u mě. Polovinu svého času trávím reklamováním zboží nebo přišíváním knoflíků, zašíváním děr a praním skvrn, když se mi do reklamací nechce. Běžně reklamuju kontaktní čočky, elektroniku, všechno oblečení a doplňky. I potraviny. Kdysi byla moderní Poděbradka (nebo alespoň myslím, že to byla minerálka této značky) s dlouhým hrdlem. Jednou jsem si ju koupila a až po odchodu z prodejny a napití se jsem si všimla, že to hrdlo nemá rovné, ale pokroucené, nakřivo a deformované.

Minulý týden jsem si v Alze objednala brašnu na foťák a ve výdejovně mi ji daly celou zašpiněnou. Na můj komentář, proč je to tak špinavé, mi odpověděli, že ležela na zemi ve skladu, ale jináč je úplně nová. Říkám si vždycky, že bych to nebyla já, kdybych nesáhla po vadném produktu. Pousměju se nad tím, řeknu si "tak ty jsi můj, tebe by jinak vyhodili" a jde se dál.


Touto odbočkou jsem chtěla vysvětlit, proč mě ani nepřekvapilo, že měla galaktická propiska prasklý hrot. Jestli se to stalo cestou, nebo už předtím, to netuším. A tak jsem pořídila fotku a napsala eshopu I am cute o novou. K tomu jsem si ještě vzpomněla, že bych vlastně chtěla fakturu, kterou systém generuje automaticky, s jinou adresou.

Náročnějšího zákazníka aby opravdu pohledal. Prodejci ze mě mají vždycky radost. V eshopech měním objednávky na poslední chvíli, nebo něco objednám špatně, zpětně stornuji a dělám nové objednávky. O Vánocích jsem třeba objednala skleničky, ale nevšimla jsem si, že se jedná jen o pronájem a nikoli nákup, takže jsem se zasmála, jak dám někomu pod stromečkem skleničky a za 14 dní si je zase vyzvednu a vrátím zpátky. V kamenných prodejnách často nerozhodně stojím, protože chci všechno, ale nevím co. Trpěliví prodávající se mnou procházejí produkt od produktu a vysvětlují a ukazují. A co teprve restaurace a potraviny! Tam vcházím s úsměvem a větou "dobrý den, mám hlad" doufajíc, že mě pochopí a přesně vystihnou, co bych si měla dát a na co mám chuť.

Musím proto opravdu hodně ocenit komunikaci s eshopem I am cute, která je rychlá a bezproblémová. Ve všem mi vyšli vstříc, propisku i fakturu poslali obratem (i s instrukcemi, jak tento proces pro příště zjednodušit. Mojí "zkoušku ohněm" eshop bravurně obstál a zákaznické podpoře musím opravdu zatleskat. Všechno je rychlé, ve všem vycházejí ochotně vstříc a i proto, je dnešní článek tak dlouhý, jednoduše to prostě říct nešlo.



Takže závěrem, kdo miluje krásné propisky, roztomilé samolepky, washi pásky a spoustu dalšího papírnického zboží, koukněte na eshop I am cute. Neváhejte dvakrát, protože ve spolupráci s eshopem je pro vás připravená sleva 10% na celý nákup! Stačí zadat kód iamcute10 a sleva je vaše.



10 komentářů:

  1. Ty skleničky a věta "Dobrý den, mám hlad" mě pobavily. :-D Eshop je super, jen já si radši washi pásky neobjednávám, protože vím, že by bylo polepené snad všechno. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se washi páskám nepodlehnout, ale řeknu ti, že i když jsem polepila už snad všechno, co mám, pořád mi ještě zbývají :)

      Vymazat
  2. No já tedy nevím, ale na mě to působí tak, že to nakoupili na Aliexpressu a teď to prodávají tady... Nicméně se jim musí nechat, že to mají krásně nafocené... Nemám ráda e-shopy s promo fotkami, které jsou na dalších x desítkách e-shopech

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufejme, že to tak není, jinak by bylo docela faux pas s tím vyrukovat na bloggerky, které jsou na Ali zběhlé :D Fotky mají hezké, souhlasím :)

      Vymazat
  3. Já jsem taky jednu dobu měla takovou smůlu, že mi všechno chodilo nějak poškozené, nebo nechodilo pro jistotu vůbec :D. Já mám strašně ráda papírnictví a hrozně ráda tam chodím nakupovat, takže nakupovat takto přes internet by mě tyto věci nebavilo, já mám ráda jak to v těch obchodech voní :). A taky se mi líbí víc přírodní barvy a elegantnější vzhled, takže v tomto eshopu bych si zřejmě nevybrala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajaj, koukám, že nejsem jediný expert na kazové výrobky :D Mi naštěstí všechno chodí *zaklepávám do stolu*, takže alespoň to :D Při nákupech přes internet se trochu víc krotím, než v papírnictví, protože tam je sortiment mnohem větší a hned si vzpomenu, že potřebuju ještě lepidla a deníčky a štětečky a už je zle :D Chodíš na přírodní a elegantnější motivy do nějakého konkrétního?

      Vymazat
  4. Na eshop jsem najela a musím pochválit jejich fotky, produkty mají opravdu krásně nafocené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, Katí, fotky se jim povedly moc hezky :)

      Vymazat

If you don't have anything nice to say, say it sarcastically ;) Děkuji za komentáře, zlatíčka! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...