Růžová temperka s kočkou na ručičky


Myslím, že jsem se zamilovala. Zaujal mě už na první pohled, ale láska ve mě vykvetla pomaličku, jako když klíčí semínko v květináči. Věděla jsem od první chvíle, že se mi na pohled líbí. Že je to ten nejstylovější fešák, jakého můžu doma mít. Ale až teď jsem si uvědomila, že ho miluju a že je mi bez něj smutno. Že to bez něj nejde. Že když ho u sebe nemám, trpím. Jmenuje se Krém na ruce Šalvěj a zelený kaviár


Hned na začátek si musíme vyjasnit jednu věc - obrázek zvířátka. Co to je? Nejdřív jsem si opravdu myslela, že je to kočka, a s tím jsem se spokojila na dlouhé týdny. Ale když jsem krém začala zkoumat víc, znejistěla jsem. Nebo je to liška? Pes? Medvěd? Sysel? Co vidíte v obrázku vy?


Do designu tohoto krému na ruce od Yope jsem naprosto zamilovaná. A nejen do něj. Veliká tempera ve starorůžové s černobílou ilustrací ♥ Neříkejte mi, že se nezamilováváte jen při koukání na fotky. Ať už je to kočka, nebo třeba velryba, mi je to fuk. Je to krásné, stylové a věřím, že by se za to nestyděl ani čistokrevný hipster.


"Tyjo, to voní tak nějak čerstvě, přírodně. Jako venku v lese," říká mi chlap a očuchává mi ruku. Druhou očuchávám já. Šalvěj a grep tam cítím. Taky jehličí po letním dešti. Zemitou vůni s jemným sladkým citrusovým zakončením, která hladí v rozbolavělém nose, ze kterého mi od půlky září pořád teče a smrkám co pět minut. Krém obsahuje olivový olej, bambucké máslo, šalvěj, zelené řasy (to je ten zelený kaviár v popisku). Aby toho nebylo málo, do složení je přidaný také arganový a kokosový olej se špetkou vitamínu E navrch.


Krásně bylinkově voní a má krásnou obálku. Co dál? Krém je bílý, takový akorát hutný. Není ani moc tekutý, ani moc tuhý, prostě opravdu tak akorát. Dobře se roztírá a rychle se vstřebává. Nejradši ho mám na noc, protože to je jediné období, kdy mám ruce v klidu a pořád si je někde nemydlím a neumývám. Krém tak může pracovat a opravdu se ráno budím s jemnýma a hebkýma očima (jojo, očima :D Tenhle překlep se mi tak líbí, že ho tu musím nechat. Ale samozřejmě jsem myslela ruce). A ten bolavý nos už se taky trochu zhojil, protože přebytky krému vždycky na prasáka vetřu i do obličeje. Jak medvěd si nemotornou tlapou přetřu nos i rty. Ono to totiž fakt hezky voní a takhle tu vůni můžu čuchat napřímo.

Dobře, tak už máme skvělou vůni, nádherný design a božský účinek. Aby toho nebylo málo, musím ještě přidat neskutečnou výdrž. 100 ml by se mohlo zdát málo, ale krém je obrovský, na ruce stačí kulička hrášku, takže i teď, po 3 měsících používání, skoro jako by vůbec neubylo. Prostě láska!


Všemi dostupnými dvaceti prsty, nosem a nevím čím ještě hlasuju PRO! Nádhera, božskost, zázrak! V eshopu Krásná každý den ho najdete za 219 Kč. Krém stojí za každou korunku. A ta výdrž? Počítám, že když nezrychlím s používáním, budu ho mít ještě dobrého půl roku.

Tak co je to? Kočka, nebo pes?


Komentáře

  1. Design má veruže skvelý :) ja mám od Yope telové mlieko, zatiaľ sa mi celkom pozdáva, musím ale viac ešte otestovať :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já vidím psa kříženého s mývalem :-D Krém je vskutku pěkný designově a dle obsažených ingrediencí snad marný nebude. Hlavně se uzdrav, to chce rum s čajem, asi bych se nespoléhala na léky z lékáren.

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
  3. Vidím v tom něco jako mývala zkříženého s medvědem :D P.S. Překlep mě pobavil :))

    OdpovědětVymazat
  4. Šalvěj a zelený kaviár? No sakryš, to zní zajímavě už jen podle jména! :-D

    Podle mě je to na obrázku kočič. Takový ten huňatý se zimní srstí. A trošku mourovatý :-D

    Krém vypadá moc sympaticky a píšu ho na seznam, co bych chtěla prubnout! Už jen kvůli těm hebkým očím! :-DD

    A brzy se uzdrav, Primadonnko! Smrkání co pět minut umí pěkně otrávit den! Šup uvařit kotel čajíku a nešetři medem! ;-)

    Bebe

    OdpovědětVymazat
  5. Jé to je ťuťu. Je to určitě čičinka :) křížená a medvídkem :) A hebké oči? To musím mít :D Primadonnko brzy se uzdrav!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥