Levandulované omámení smyslů


Nevěřila bych, jak snadno do svého konzervativního režimu zařazuji nové věci. Mám ráda svou kosmetickou rutinu, své pravidelné rituály. Nejradši je mám s ověřenými mašlovátky, o kterých vím, že mi dělají dobře. To, že ráno vstanu, namažu se krémem, dám makeup, zapudruju, dám si linky, řasenku a rtěnku, to je pro mě taková jistota hezkého dne. Někdy se mi samozřejmě stane, že vstanu, zjistím, že jsem si špatně nařídila budík, takže se rychle nasoukám do kalhot, nasadím čepici a učešu se až v práci. Večer pak unavenou pleť jemně odličuju, masážuju (respektive si drhnu pěstičkami unavené oči, protože to se sice nemá, ale někdy je to fakt příjemné :D), umývám, vodičkuju, krémuju, olejíčkuju... prostě jí dopřávám všechno, co si zaslouží(me). Před Primadonnkou a celým tímto blogem jsem používala dva různé krémy, které jsem střídala podle toho, co zrovna měli v drogérce. Někdy jsem si dala slupovací masku a odličovala se občas něčím štípavým. Blog mi otevřel oči a ukázal zcela nové obzory. Fakt.

Objevila jsem díky blogu a blogovacím spolupracím takových věcí! Bez  spousty z nich se už nedokážu obejít. Třeba taková květinová voda mi dělá společníka každý den. Ráno se s ní jemně probouzím (místo šplouchání ledové vody přímo na čumák), večer s ní usínám, když ji aplikuji před olejíčkem. použít se dá doslova na tisíc způsobů. Ty nejčastější jsem vypsala v článku o květinové vodě od Saloos Rosalina. Snad se nebudete zlobit, když je nebudu znovu opakovat, protože jich je tolik! Naopak dneska zařadím ještě další způsob, který jsem s květinovou vodou vymyslela. Kdo hledá inspiraci na další používání, kuk na předchozí článek :) 


Kdo ještě květinovou vodu nezná? Hezky ruce nahoru! Není se za co stydět, taky jsem se nenarodila s květinovou vodou v ruce. O to nadšenější jsem, že se mi povedlo ji objevit v životě včas. Když jsem si proto vybírala kosmetiku od Saloos ke zkoušení, samozřejmě, že jsem po nějaké květinové vodě musela sáhnout. V drogérkách jsem pokukovala po levandulové od Purity Vision (o které nedávno psala Bebe, takže mě zase předběhla se stejným produktem, jako v případě kávového peelingu. Začínám mít podezření, že mi nahekovala blog nebo myšlenky. Nebo máme prostě stejný vkus a vtom případě nechápu, že nejsme nejlepší kamarádky, které spolu denně chodí na snídaně z avokáda, jako to bloggerky přece dělají! :D) Ok, klid. Zpátky na stromy, jak se vesele říká u nás v práci. 

Takže prostě, volba byla jasná. Od Saloos jsem už zkoušela Rosalinu, jako druhou jsem si vybrala Levanduli. Nevím, čím to bylo, ale dřív jsem levanduli v kosmetice vůbec ráda neměla. Přišla mi hrozně umělá, zbytečná a nevoňavá, nebo naopak přehnaně parfemovaná. Až s přírodní kosmetikou se ke mě dostaly správné vůně správných kytiček. Levandulová květinová pleťová voda Saloos voní nádherně levandulově. Opravdicky levandulově. Hezky, jako ta letní kytička, kterou si vždycky suším a pak strkám po celém domě, protože - podle babských rad - funguje například jako odpuzovač šatních molů.


Design je typický Saloosovský. Skleněná lahvička z mléčného skla, která je pěkně bytelná, šroubovací rozprašovač s pumpičkou a průhledné plastové víčko. Levandulové přelepce nemůžu nic vytknout. Vzhled produktů od Saloos mě prostě baví.

Jak jsem říkala na začátku, jsem prostě líná vypisovat všech tisíc způsobů, jakými můžete květinovou vodu použít. Vybrala jsem proto dva, pro které mi levandulová voda slouží nejvíce.

Tím první je míchání pleťových a vlasových masek. Vezmu nějaký prášek (třeba bílý jíl), párkrát pumpičknu a smíchám. Někdy to dělám obráceně, nejdřív odliju trochu vodičky, pak přidám masku. Mám pocit dvojnásobného účinku a masky jsou takhle voňavější.

Druhým způsobem je používání květinové vody jako zvlhčení vlasů před olejovou maskou. To jsem si za poslední měsíce obzvlášť oblíbila hlavně kvůli rozprašovači a praktičnosti. Chytnu konečky, osvěžím je levandulovou vodou a následně nanesu olej.

Levandulovou vodu používám samozřejmě taky k odličování a tonizaci pleti. Teď přes zimu už se s ní tolik neosvěžuju, protože je mi spíš furt zima, takže jí naopak používám jako podklady pod olej i na pleť. 


Levandulová voda je vyrobená z čerstvých levandulových květů. Jedná se o přírodní kosmetiku, která neobsahuje žádné syntetické a chemické látky. Levandule má přívlastek uklidňující, takže ke všem těm skvělým funkcím, které má, můžete přidat ještě omámení a uklidnění rozbouřených nervů. Ona jde totiž klidně používat i jako zvlhčovač vzduchu a vonítko. Jak říkám, tisíce způsobů a využití :)

Jakým způsobem byste levandulovou vodu využívali vy? 



Komentáře

  1. Já tuto kosmetickou značku zrovna nevyhledávám, ale toto mě náramně oslovilo, díky za tip. :_)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Saloos je skvělá značka přírodní kosmetiky, a česká :) Určitě ji prozkoumej :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥