Dulcia: Balzám po holení s aloe vera


Nikoho asi nepřekvapí, když napíšu, že si holím nohy. Překvapení byste možná byli, kdybyste ty moje nohy viděli. Není to tak dávno, co jsem se u Bebe dočetla o dermatilomanii (v článku skoro na konci). Pro mě to byl objev jako facka. Do té doby jsem o ničem takovém neslyšela. Já si totiž, moji milí, s oblíbou ňoupávávala zarostlé chloupky na nohách. A když žádné nebyly, tak prostě jen tak. Většinou to bylo ve chvíli, kdy jsem se cítila smutně, naštvaně nebo jinak pod psa. Že pro to existuje pojem, to by mě ani nenapadlo. V létě jsem pak s odhalenýma nohama ven nechodila a styděla jsem se za ně, protože jsem vypadala, jako kdybych prošla trništěm. Vyzkoušela jsem bambilion všemožných všeléků na zarůstající chloupky (protože jsem si myslela, že tam leží problém), mazání na zklidnění pokožky a podobně. Ani sebelepší mazátko nepomůže, pokud si zas a znovu něco roznípáváte.

Moje velké "haló, toto nene" přišlo tak dva roky zpátky, když už mi kamarádky naznačovaly, že je to moc a ať to nedělám. Během těch let se mi život obrátil vzhůru nohama a tam, kde jsem byla kdysi, už dávno nejsem. K lepšímu. A víte, co? Najednou na to "nemám čas". Najednou už mě to ani nenapadne. Najednou už nechci. Pečuju o sebe tak, aby mi bylo dobře, nejen mé pleti, ale hlavně mojí dušičce, která je klíčem k celé spokojenosti. 


Tímhle srdceryvným úvodem jsem se chtěla dostat k péči od slovenské značky přírodní kosmetiky Dulcia Natural, která od té doby, co jsem ji zkoušela naposledy, úplně změnila obaly. Doma mám jejich kovové krabičky od čokoládového másla a deouše ještě schované. Balzám po holení s aloe vera pro mě bylo takové setkání po letech. Dulciu ještě moc prozkoumanou nemám, tak jsem se těšila, co nového mě čeká. 


Péči po holení považuji za velmi důležitou. Jakmile si totiž namažu nohy, tak kloužou a ňoupat se nedají, ehm... Ale taky se samozřejmě oholená místečka hezky zklidní, podrážděná pokožka dostane výživu, po které touží a nemusím mít strach, že bych místo hebkých nožiček měla dvě vysušené a loupací se tragédie. Pokožku po oholení a vylezení ze sprchy se snažím namazat do pěti minut, kdy jsou ještě póry hezky nahřáté a otevřené. 

Balzám po holení od Dulcia krásně voní, má takovou sladkou a šťavnatou vůni mentolu, levandule a aloe vera. Je to energizující a silná vůně, která hezky voní i na kůži, provoní koupelničku a tak zajímavě omamuje smysly, že nevím, jestli chci hopsat plná energie, nebo si sednout do tureckého sedu, zavřít oči a myslet na plantáže máty a levandule. Levanduli, mentol a cedrové dřevo najdete v balzámku jako éterické oleje. Pro uklidnění je tam aloe vera, pro regeneraci pak šípkový a ricinový olej. Dohromady působí ingredience ke zklidnění, regeneraci a výživě pokožky. Mají také protizánětlivé a hojivé účinky a zmírňují podráždění. 


Kdybych měla Dulcii něco vytknout, tak jsou to dvě věci - balzám doporučuji před aplikací protřepat. Občas se mi stalo, že jsem tubičku zmáčkla a místo bílého krému na mě vycákla průhledná voda. Složky pracují a není nic nenormálního, že se od sebe oddělí (připomíná mi to takovou tu vodičku na zakysané smetaně). Takže prostě hezky zašejkujte a máte vystaráno.

Druhou věcí je samotná tubička. Přišlo mi, že krém spotřebovávám hrozně rychle (začala jsem ho používat koncem června a dneska končí listopad, to je "jen" pět měsíců :D), z tubičky už jsem nic nedostávala, tak jsem ji, jak je mým dobrým zvykem, rozstřihla a po stěnách je krému ještě spoustu (to mi vyjde tak na měsíc a půl mazání). Výdrž půl roku s používáním několikrát do týdně po holení je naprosto skvělá, jen mě trochu "oklamalo" nevylejzání balzámu z tubičky, i když je ho tam ještě plno. 


Vyzkoušela jsem velikou řadu všemožných balzámů po holení a tenhle od Dulcia Natural patří k těm nejlepším. Na první pohled působí jako takový skromný krém, pochybovala jsem, jestli bude vůbec něco dělat, ale po prvním použití jsem se do něj zamilovala. Rychle se vstřebává, pokožku opravdu luxusně zklidňuje a hojí! Žádné fotky "před a po" mých nohou (naštěstí) neexistují, ale rozdíl je markantní. Opravdu mi s těmi poďobanými šrámy moc pomohl. Jsem s ním hodně spokojená. Osobně by se mi líbil ještě v jiné voňavé variantě, ale to by asi trochu ztrácel svůj účel, protože mentol, aloe a levandule jsou prostě hojící a zklidňující bohové a nic se jim nevyrovná. Takže za mě  je Balzám po holení s aloe vera jednoznačně velké jupíjajéj ♥


Moc moc děkuju milé Míše z obchůdku Krásná každý den za další laskominu k testování. 



Komentáře

  1. Woow, tak balzám po holení jsme nezkoušela, ale tento mě láká!

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec žádný balzám po holení jsi nezkoušela? :-O Co používáš na oholenou pokožku? :) Já je mám ráda, kůži hezky zklidní. Tenhle by moc fajn :)

      Vymazat
  2. Primadonnko, velice jsi mě na tuhle věc nalákala! Rozhodně ji připisuju na seznam "potřebuju otestovat"! Akorát to, co popisuješ po zdánlivém vypotřebování, se mi stalo i u očního kofeinového krému. Už jsem si myslela, jak jsem ťukla o dno, rozmontovala jsem pumpičku a tam ještě třetina balení... Tak to občas moc vychytané není. Jestli ona by na některé produkty nebyla lepší ta stará dobrá plechovka :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥