Bioderma: Pomoc z lékárny na suché tlapky (2. díl)


"A tenhle bude můj," oznámí mi Kocourek a už si odnáší krém Bioderma na svůj noční stoleček. Nikdy bych netušila, že se bude chlap zajímat o moji kosmetiku, natož ji používat nebo aktivně testovat. Můj Kocourek ale asi není obyčejný chlap, protože se mnou balíčky rád rozbaluje, očumuje a očuchává, ale velmi často se všem těm mým kosmetickým potřebám trochu posmívá. Nepochopí, na co potřebuji tolik různých produktů, protože si sám vystačí s jedním krémem na všechno. O to víc mě překvapilo a vždycky překvapuje, že se do testování hlásí sám. Nebo že čas od času zahlásí, že by sám něco potřeboval. Zrovna krémy na ruce jsou u nás kosmetickou potřebou číslo tři (hned po šamponech a krému na pleť). Oba máme ručičky suché se sklony k zimním ekzémům. Jako malá jsem měla pořád takové ty červené meziprstní ekzémy a vysušená místa. "To je z vody", říkali mi vždycky. No, dneska si tím už nejsem tak jistá, dneska si myslím, že je za tím spousta faktorů. Kromě vysušující vody a taky častém mytí to byla nesprávná péče poté. A intolerance na laktózu. I ta je totiž často příčinou kožních potíží. Pak člověku nezbývá, než dojít ke kožařům a ty ekzémy a problémy léčit nějakou léčivou mastičkou.

Tomuto stavu se proto logicky snažím vyhnout už předem a než začne zima, pokukuju po nějaké intenzivnější péči. Když mi z lékárny BENU mi nabídli na vyzkoušení několik produktů z oblasti péče o suchou pleť, hned jsem věděla, že šáhnu po krémech na ruce. Díky tomu jsem se seznámila s pojmem dermokosmetika, což je kosmetika vyrobená pod "lékařským" a farmaceutickým dohledem, která je ověřena řadou studií a bývá velmi často zaměřená na léčení a prevenci konkrétních kožních obtíží. Krém, o kterém si dneska povíme, spadá do kategorie péče o citlivou pleť a tak se na tu moji báječně hodí.  


V prvním dílu péče o suché tlapky s pomocníkem z lékárny jsme si povídali o číčaplastu - krému Cicaplast značky La Roche-Posay. Dneska se podíváme na zoubek krému Atoderm značky Bioderma. Vybrala jsem si ho proto, že je určený na každodenní použití namáhaných rukou, je vhodný během zimy a zklidňuje pokožku rukou po častém mytí. To je totiž přesně můj problém. Pořád něco umývám, nebo si umývám ruce. Jdu si uvařit kávu, umyju pár hrnečků. Jdu do koupelny, vidím šmouhu, vezmu houbičku a umyju to. No a protože piju litry tekutin denně, chodím často tekutiny vylučovat a po tom si taky samozřejmě umývám ruce. Po téměř každém opláchnutí rukou šahám po krému na ruce. Vždycky musím mít nějaký na pracovním stole, nočním stolku a v kabelce. Krém na ruce a nehty Atoderm se mi líbil i svými rozměry, které jsou ještě kabelkově přijatelné.


"Tyjo, ono to asi fakt funguje!" prohlásil Kocourek asi po 14 dnech, co se Biodermou mazal. Prý má ruce celý den hezké a vůbec ne suché, jako mívával dřív k večeru.
"Fakt? Ukaž!" nechám si vymáčknout krém na packy a taky si s ním promažu ruce. Zatím jsem zkoušela jen Cicaplast a teď je čas se přesunout do nových krémových vod. Kocourek si vybral krém na začátku hlavně podle vůně. Atoderm Bioderma totiž voní tak jemně, lehce, čistě... je to taková jemňoulinká příjemná vůně jako pro miminka. Krém sám je taky jemný, hodně rychle se vstřebává a nezanechává na rukou žádnou mastnotu, takže je ideální i k pracovnímu stolečku. Namažete ruce a během chvilky zas můžete ťukat na počítači, aniž byste si po klávesnici rozmazávali mastnost.


Péče o pleť v zimě je moje věčné téma a už předem se vždycky děsím, jak to budou moje ruce a pleť snášet a s čím zas budu muset bojovat. Letos jsem se přes zimu vyzbrojila krémy na ruce z lékárny a musím jim uctivě zatleskat, protože odvedly skvělou práci. Krém na ruce Atoderm bych popsala jako vyživující, hydratující a díky lehké struktuře i osvěžující. Rozhodně je i léčivý a taky funguje jako prevence proti suchým rukám. Zároveň je hypoalergenní, tudíž je určený i pro opravdu citlivé ručičky a všechny, kteří se s alergiemi na kosmetiku setkávají.


Tubičku krému už mám rozstřiženou v půlce a vyškrabuju poslední zbytečky. Kdybych ho používala sama svým tempem a potřebou, vydržel by mi cca 3 - 4 měsíce i při každodenním používání. Mně stačí taková malá kulička hrášku. Zato Kocourek, ten krémy nešetří, takže když byl v půlce, krém jsem mu musela zabavit, abych taky stačila vyzkoušet. Řekla bych, že je to takový univerzální příjemný krém na denní mazání, který bude vyhovovat skoro všem. Má příjemnou vůni, lehkou strukturu, je dostatečně výživný a ruce ochrání před vysoušením. I přes tu lehkost a jemnost fungoval přes zimu perfektně, takže vám ho ráda doporučím.

Bioderma Atoderm krém na ruce a nehty seženete v lékárně BENU za 115 Kč.

Jaký krém na ruce máte právě po ruce?


Komentáře

  1. Docela ti takového Kocourka závidím. :-D Tento krém jsem taky měla a byla jsem s ním velmi spokojená. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo... ruce jsou zatím to jediné, čím ho smím mazat :D Jinak vzdoruje :D

      Vymazat
  2. Značku mám moc ráda :-) ale spíše jako odličovací produkty nebo korektor :-) ten je super.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsem vůbec nezkoušela, na pleť používám už jen přírodní kosmetiku, tak jsem zkusila alespoň něco na packy :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥