Dárečky ze (spolu)práce

I když už jsem docela velká holka, tak se stejně každý rok těším na Ježíška a dárečky. Ani ne tolik na hmotné věci, ale na tu atmosféru okolo - na to, že si na mě někdo vzpomněl a něco vybral jen pro mě. Na čas, který tomu věnoval, myšlenku, kterou do toho vložil. A pak to samotné rozbalování, to mi taky dělá radost. Těch pár vteřin, kdy nevím, co to bude. Letos jsem kromě dárečků od rodiny a přátel dostala dárečky i od blogerských spoluprácí a od kolegů z práce, kde jsme si zahráli na secret Santu (pokud nevíte, co to je, tak u nás se to "hrálo" tak, že se napsali na papírky jména všech a následně jsme si losovali. Nesměli jsme prozradit, koho máme, a toho vylosovaného jsme něčím obdarovali). Dneska vám právě tyhle dárečky ukážku.


Jako první jsem dostala balíček od Saloos. Na něj se těším každý rok, protože kromě milého PFka mě taky zásobí diářem. Během listopadu jsem měla velké diářové drama a prozkoumala snad celý internet, abych našla to, co potřebuju. Jeden jsem si taky koupila - je krásný, barevný a francouzsko anglický, což mě hrozně mate. Když jsem z balíčku vytáhla ten Salusí, zalila mě vlna klidu a pořádku - na tenhle formát jsem si zvykla a jiný už nechci. Saloos tak bude můj pomocník i v dalších letech a ten krásný barevný si nechám na doma na plánování svých pracovních aktivit.

Kromě diářku jsem dostala dva vonné olejíčky (takže jsem si hned do dopisu pro Ježíška dopsala vonnou lampu, která mi v mém novém bydlení chybí) a Švestkový olej, který je prostě to nejlepší a nejvoňavější, co sneslo kosmetické nebe. Pokud milujete marcipán, tak toto je něco, co hodně potřebujete.

Se Saloos spolupracuji třetím rokem a díky nim jsem do svého života ve velkém přivítala oleje, kterým jsem předtím vůbec nerozuměla. Je to česká přírodní kosmetika s tím nejlepším čistým složením. Pokud ji ještě náhodou neznáte, určitě si dejte jako jedno z předsevzetí na rok 2020 "seznamka s oleji". Chvilku to trvá, ale kdo jednou okusí, už nemůže jinak.

Moc děkuji za milé překvapení a těším se na další spolupráci ♥


Teď na chvilku odskočíme ze spoluprácí a koukneme se na secret Santu. Párkrát do týdne teď chodím do designového studia Butterflies & Hurricanes, které navrhuje ekologické obaly s přesahem do brandové identity od webu přes logo po online prezentaci. Právě ekologie je to, co se mnou silně rezonuje a tato myšlenka byla i při vybírání a balení dárečků. Jedním z projektů, které má studio pod palcem, jsou látkové obaly na dárky Thank you wrap, v něm jsme všichni dostali od firemního Ježíška čajík od Sonnentoru a je to ten pytlíček vzadu. Od svého tajného Santy jsem dostala roztomilé hrnečky, tradiční korejské ponožky a záložky do knížky.

Ekologickými obaly jsem se inspirovala i při balení dárečků pro rodinu a přátele. Všechno jsem do látek zabalit nedokázala, ale snažila jsem ušít pár pytlíčků z dosloužilého pyžama, použít papíry, které by jinak už byly na vyhození a tak dál. Na příští rok bych chtěla balit do látek už mnohem víc, protože to ušetří čas, je to krásné a hlavně se u toho člověk nepořeže! Tomu jsem se ještě před měsícem smála, ale když jsem vzala do ruky první papír (využila jsem i tu roličku hnědého papíru, do které je zarolovaný balicí papír), hned jsem se řízla. Látky jsou budoucnost a švadlenka Verunka se pustí do večerního šití :D


Poslední dáreček, který vám dneska ukážu, je od Míši z obchůdku Krásná každý den. S Míšou spolupracujeme skoro od začátku mého blogování a jestli mi někdo otevřel oči a dveře do světa přírodní kosmetiky, je to právě ona. Svým milým přístupem ke klientkám (a klientům), balením balíčků, zpětnou vazbou a neuvěřitelnou přátelskostí patří, alespoň dle mého, k průkopníkům přírodní kosmetiky u nás. Dneska už každý druhý eshop balí balíčky krásně, s osobním vzkazem a v ekologickém balení, ale začala s tím právě Míša. 

Když jsem si šla na poštu pro balíček, nečekala jsem obří krabici. Upalovala jsem domů a hned se dala do prozkoumávání. Krabice ukrývala (ne)adventní kalendář Joik. O značce přírodní kosmetiky Joik jsem na blogu už taky párkrát psala. Patří k mým oblíbeným a považuji ji za luxusní. Adventní kalendář Joik jsem od Míši dostala už loni a letos byl koncipovaný zase úplně jinak. Až vyzkouším, tak vám o něm napíšu trošku víc.

Milá Míšo, moc vám za úžasný dárek děkuji! Děkuji za naši spolupráci a těším se, co nám další rok přinese ♥



Tak, to jsou všechny dárečky, o kterých jsem vám chtěla povědět :) Co vy? Dostali jste taky nějaké (spolu)pracovní? Z jakého dárku jste měli největší radost?



Komentáře

  1. Krásné dárečky, ty hrnečky jsou slaďoučké :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Pekne darceky. Som zvedava najmä na porovnanie slivkoveho oleja od Saloos s uz recenzovanou Naviou. Nevies ci diar Saloos je mozne aj zakupit, alebo je len na PR ucely?
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Porovnání by bylo určitě zajímavé, tak když až mi přijde Navia pod ruku, porovnám. Recenzi na Pšvestkový olej jsem psala tu, kdyby tě zajímala. O diáři bohužel nic víc nevím :)

      Vymazat
    2. Aha, tak PR v prospech Saloos nevyslo. Ja som totiz bola presvedcena, ze si tak pekne opisala slivkovy olej Navia, az som si jeden od Navie zaobstarala :-) Nuz i takyto je dopad blogovych recenzii.

      Vymazat
    3. To je vtipné :D Tak příště pozorněji číst ;-) Jaký je a jak voní? :)

      Vymazat
  3. V práci provozujeme mystery Santu už X let. Je to moc milé a vždycky se tesim kdy už budu mít ten tajemný dáreček pod stromečkem :-)
    Mám taky pár spolupráci, ale dárek mi poslali jen z jedné....no jo, malá blogerka :-)
    Oba tvoje dárky jsou naprosto krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě to byla úplně první zkušenost, je to milý teambuilding :)
      Je milé, když si na nás spolupráce vzpomenout i na Vánoce, vždycky mě to moc potěší, protože to pro mě není automatické, dostávat dárky jen tak. O to víc si toho vážím :)

      Vymazat
  4. Krásné dárečky. Hrozně se mi líbí nápad balit dárky do látky. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Martinko :) Balit do látky je boží nápad, před Vánoci jsem zkoumala i japonský způsob Furoshiki, ale zatím mi to vůbec nešlo, zlaté pytlíky :D

      Vymazat
  5. Ten slivkový olej ma zaujíma, som zvedavá čo povieš. Saloos máva veľmi dobrú ponuku olejov. Čo sa týka diárov tak ja som zvolila motivačný od I Can Academy.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Švestkový olej je naprosto božská záležitost, už jsem o něm psala v recenzi tu, tak koukni :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥