Květinová pleťová voda pro princezny - Bio Růže


Pokud mě už nějakou dobu sledujete, tak víte, že miluju květinové pleťové vody, ale zároveň teprve přicházím na chuť růžové kosmetice. Vlastně to byla růžová květinová voda, kterou jsem zkoušela jako úplně prvního zástupce z této říše kosmetické nutnosti. Zamilovala jsem se do nich a vždycky musím alespoň jednu doma mít. Skleněné lahvičky s rozprašovačem jsou navíc ohromně praktické a po vypotřebování je používám na rosení květinek, navlhčení vlasů před aplikací olejové masky, zvlhčení prádla při žehlení, zvlhčení pečiva, které dávám rozpéct do trouby, na protibreberkovský postřik na kytičky... To kdybyste nevěděli, co s milounkou lahvičkou dělat. Jenže, díky tomuhle používání mimo kosmetický svět se mi podařilo poslední květinovou vodu Meduňka vylít do kytek! Prvotní "Jéé, co je to za hezkou vůni?" nahradil hororový úděs. Vzácnou kosmetiku, kterou používám denně, jsem neuváženě vylila... Naštěstí jsem si brzy mohla zase vybrat něco na testování od Saloos a květinová voda nemohla chybět.


Od Saloos jsem vyzkoušela už květinové vody:
Nyní se konečně dostávám k jedné z nejoblíbenějších květinových vodiček vůbec, a tou je Růže. Ta je vhodná pro všechny (zakleté) princezny, luční víly a ženy, které mají rády něžnost i sílu, sladkost a jemnost. Růžová květinová voda je na léto naprosto dokonalá. S jarem pravidelně odkládám těžší kořeněné vůně a víc si užívám lehkost květin a přírody všude kolem. Růže je dokonalým voňavým zástupcem harmonie drsnosti a něhy, probouzí ženskost, dodává potřebnou vitalitu a navrací balanc mezi vnitřním a vnějším světem. 


Použití květinových vod je snad neomezené. O všemožných způsobech použití jsem se hodně rozepsala u jemné Neroli a Rosalině. Pokud vás zajímá, co všechno se s nimi dá dělat, určitě na články koukněte. Já si ji nejvíc oblíbila na dočištění a tonizaci pleti. Po většině čištičů a tonik mám pocit, jako by na pleti něco zůstávalo, a musím opláchnout vodou. Nejdřív pleť odlíčím, ideálně před sprchou, pak pleť umyju vodou (při mastném pocitu i pleťovým mýdlem) a po výlezu z vody dočistím květinovou vodou. Na pratelný tamponek 2 - 3x stříknu a jemně objedu obličej. Květinová voda pokožku zbaví zbytku makeupu i řasenky, v očním okolí je moc příjemná. Na samotné odličování ji nepoužívám, na to dost síly nemá.

Bio květinová voda Růže je zároveň úžasným osvěžením. Pleť je po ní rázem jako poupátko v rozpuku. Na osvěžení ji používám taky ráda - stačí párkrát přestříkat obličej a hned je pocit sucha a únavy pryč. Navíc slouží i jako fixátor makeupu. Takto se dá používat i na zvlhčení jílové pleťové masky nebo přímo při její přípravě.


Další způsob použití, který mám moc ráda, je pod olejíček. Oleje na pleť dávám jako večerní výživnou péči a poté, co jsem se dozvěděla, že fungují s mokrotou, se má olejová hra hodně změnila - oleje se na navlhčené pleti skvěle vstřebávají a nezanechávají mastný film. Proto dávám olej buď hned čerstvě rozpařená z vany, nebo jako průpravu navlhčím květinovou vodou. Hodně jsem si zamilovala kombinaci Královské růžové péče právě s Růžovou vodou a je to neskutečná bomba! Nevěřila bych, kolik může mít růže vůní. Květinová voda je jasná a výrazná vůně divoké růže a čerstvě utržených okvětních plátků. Je sladká, divoká a plná energie. Zato olejová péče je už vyzrálejší a rozleželejší vůně plná klidu, harmonie a vyrovnalosti. Dohromady je to ženská síla, která vás obrodí. Po večerní péči usnete jako šípková Růženka a probudíte se jako královna.


Kombinace těchto dvou růžových kosmetik je opravdu luxusní zážitek, jinak se ale růžová voda hodí snad ke všem kosmetikám. Pokud jste se do květinových vod ještě nevydali, tak je ten nejvyšší čas. Dneska si už bez nich nedokážu představit svou denní péči. Moc také děkuji Saloos za květinovou zásobu jarně-letních dnů.

Máte rádi růže? Jaká je vaše nejoblíbenější květinová voda?

Komentáře