Dobroty z NuSpring: Sušenky s lískovými oříšky bez lepku a laktózy


Tuhle jsem slyšela takový hezký pojem o tom, že "zeleninu mám rád přefiltrovanou přes krávu". No, já mám ráda ovoce nejradši přefiltrované přes sušenku :D Ale to je jen vtip, já mám ovoce ráda furt. A oříšky taky a moc. Ty jsou totiž výborné na správnou funkci mozku (jojo, ořechy jsme všichni tláskali při maturitách a zkouškách na vysoké), vyživují vlasy, nehty, pokožku... Pět mandliček denně vám udělá obrovskou službu. A co, že je ta mandlička někdy obalená v čokoládě... Dneska mám pro vás recenzi na oříškovou mlsku, kterou jsem dostala od holek z NuSpring. O sušenkách MaKe! jsme si četli už dvakrát - první jsem ochutnala čokoládovo-malinové, druhé kokosovo-citronové a dneska to završíme lískovým oříškem


O suškách jsme se v předchozích dílech dozvěděli, že jsou bezlepkové, bezlaktózové, neobsahují sóju, palmový tuk ani žádné umělotiny. Takže to jsou vlastně takové sušenky pro zdravé mlsání. A já si na nich pochutnala moc. MaKe! lískový oříšek jsem si nechala schválně na konec, protože mi chutnaly ze všech nejvíc.

Oproti zbylým dvěma jsou tyto sušenky tvrdé, čokomalina a koko-citron byly spíš měkčí, takové čerstvě upečené. Tyhle jsou hezky křupavé. Mají jemnou lehce nasládlou oříškovou chuť. Takovou, jako když vezmete čokapik, uberete půlku cukru, přidáte lehce vláhy a hrst oříšků. Je to velká dobrota, veliká. Ale takovým zvláštním zdravým způsobem. Jsou plné chuti, mé chuťové pohárky explodují radostí a už teď se mi po sušenkách stýská.


Co v sušenkách najdeme? Složení kopíruju pro jistotu rovnou ze stránek NuSpring:
Lískové ořechy (40%), kokosový cukr, tapiokový škrob, vejce, mleté mandle, kakaový prášek, sladidlo: eritrit, kokosový tuk, jitrocel, bambusová mouka, antioxidanty: kyselina askorbová, kypřící látky: hydrogenuhličitan sodný.


Na začátku, když jsem balíčky se sůšama otevřela, jsem si říkala, jak jich je málo. Pak jsem si uvařila kávičku, dala si 3 - 4, už jsem nemohla, sušenky vrátila do krabičky a celý proces takhle opakovala několikrát. Měla jsem na začátku 3 balíčky sušenek, v každém jich bylo cca 7 a po třetí kávě, když v balíčkách zbývalo ještě docela dost sušenek, jsem svůj původní názor přehodnotila. Jsou totiž poměrně syté, takže mi jich jako zákusek stačí jen pár.


Nebyla bych to já a nebyl by to správný test sušenek, kdybych je nenamočila do kávy. U tohoto případu mi namočené sušenky zas tak moc nechutnaly. Ony se totiž ani moc nenamočily, takže jsem je k odpolední kávičce přikusovala "na sucho" takové, jaké jsou. Moc příjemné je i to, že nejsou přehnaně sladké. Co nejím mléčné výrobky, tak jsem cukru hodně odvykla. Jo, miluju sladké, o tom žádná, ale konzumuji ho v jiné podobě. Čokoládu můžu jen hořkou, do pečení cukr spíš ubíráme a když se náhodou rozhodnu, že je na čase zkusit nějaké Kindr Bueno (a následně přetrpět bolení bříška), tak už mi to vůbec nechutná, protože je to tak neskutečně sladké... brrr (ale samozřejmě, že po čtvrtém kousnutí už si chuťové pohárky zvyknou). Proto ve svém běžném životě vítám jemně slazené dobroty. Sušenky MaKe! jsou oslazené eritritem, což je přírodní rafinovaný cukr, který je takovým alternativním sladidlem ke krystalovému i třtinovému cukru.


Během zkoušení jsem postupně jsem měnila svoje preference a řekla bych, že na prvním místě vyhrávají Lískooříškové sušenky, na druhé příčce jsou čokoládovo-malinové a na třetím místě pak citronové-kokosové. Výběr sušenek u těchto tří ale nekončí, ještě se vyrábějí kakaové, pomerančovo-skořicové a vanilkové. Když si pospíšíte, seženete je v obchůdku NuSpring se slevou za 49 Kč.

Máte rádi sladké? Jaké sušenky vás zaujaly nejvíc?



Komentáře