Lahodnost na entou - Granátové jablko od Saloos


Občas si na začátku psaní nové recenze říkám, že tentokrát se budu držet trochu zkrátka. Žádné přehnané blahořečení, óchání a áchání. Chválím totiž poslední dobou úplně všechno, tak mě někdy napadá, že taková pěkná hejtící recenze by nebyla od věci. Pak mi ale dojde, čím to je. Po letech kosmetického zkoumání jsem si našla ty svoje produkty a značky, které mi dělají dobře a kde téměř vždy šáhnu po něčem, co budu mít ráda. Třeba právě Saloosovská řada univerzálních balzámů bio karité je něco, kde se nedá sáhnout vedle. Už jsem jich pár vyzkoušela a je to pro mě produkt, který chci mít vždy doma, protože se vždycky na něco hodí. Než se plně přesunu k juchání nad granátovým jablíčkem z této řady, tak si něco povíme o tom, proč je to balzám do každé domácnosti.


Říká vám něco bambucké máslo? To je totiž základem těchto Saloosáckých balzámů. Karité, shea butter nebo česky bambucké máslo pochází ze stromu, který se jmenuje máslovník africký. Z jeho plodů se extrahuje právě toto výživné máslíčko, které je považováno za jeden ze zázraků v kosmetice. Je totiž extrémně výživné, proto je skvělé nejen jako příměs, ale i samotné, proto ho najdete i v podobě 100% bio karité balzámu. Umí prakticky všechno, na co si vzpomenete - hydratuje, regeneruje, zvláčňuje, vyživuje, omlazuje, hojí, je skvělý pro suchou pokožku, na jizvy... Prostě na jakékoli libovolné mazání. Je ohromně multifunkční a účinné. Saloos ho mají v bio kvalitě a s příměsí dalších účinných látek, které ještě víc zvýrazňují léčivé účinky. Navíc to balení je ohromně praktické - plastová šroubovací krabička. Kdybyste s sebou na cesty nechtěly tahat žádnou kosmetiku, s tímhle si úplně vystačíte. Tělo, pleť, vlasy, ruce, suché lokty, tvrdé paty... ale i odličování (jen doporučuji předtím trochu rozehřát v dlaních a zapracovat do navlhčeného odličovacího tamponku). Pro tuto univerzálnost a účinnost tyhle krabičkové balzámy miluju bezmezně a navždycky.


Při posledním výběru produktů na testování jsem si z této řady vybrala bio Karité granátové jablko. Granátové jablíčko je v kosmetice směřované ženám, které potřebují omladit, nahodit jiskru, oživit pleť, proto se doporučuje pro "zralou" pleť. Já ho mám ráda proto, že nádherně voní, jako cukrové lízátko z pouti. Navíc jsem měla během podzimu takové vyschlé pocity a potřebovala jsem se trochu omladit - pleťově i duševně. 


Kromě bambuckého másla najdeme v granátovém balzámku taky olej z jader granátového jablíčka, sezamový olej, slunečnicový a jojobový, všechny lisované za studena. Dále 100% esenciální oleje - pomeranč bez temperu, ylang ylang a růžové dřevo. Nakonec je tam ještě včelí vosk a kandelina. Celá tuhá směs voní jako sladká orientální noc. Mohla bych k tomu čuchat klidně celý den a nervy bych měla tak klidné, jako nebe bez mráčků. Cítím tam velkou porci sluníčkové síly, radosti a sladkosti. Máte rádi kosmetiku s granátovým jablkem? Pro mě je jedna z nejvoňavějších. 


Ještě se na chvilku vrátím ke krabičce - ta je z tuhého plastu (který se nejvíc recykluje), po odšroubování víčka najdete ještě takový tácek se šťopkou, který produkt chrání. Tenhle průhledný tácek si schovávám a používám jako různé podložky, nebo třeba když si míchám tekuté rtěnky, tak je míchám na tomhle jako na takové paletě. 

A jen drobná poznámka k fotkám - trochu mi ujelo upravování a balzám uvnitř je žlutý jak ranní sluníčko. Ve skutečnosti je to barva o něco oranžovější, spíš jako večerní sluníčko nad mořem.


U balzámů bio Karité od Saloos nedokážu říct "používala jsem měsíc a najednou jsem krásná". Ona to pravda je, balzámy mají veliké hojivé účinky, používám je na odřeniny, mazala jsem si s tím suché ruce, které se regenerovaly ze zimních vyrážek. Ale nikdy to není takhle jednotvárné, zvlášť u přírodní kosmetiky. Ta chce víc času, účinky přicházejí postupně, pomalu a trvají. V poslední době mám balzám na stole, protože mám zase sušší ruce a čas od času je chci namazat. Jindy po něm týdny ani nekouknu, dokud se mi třeba neudělá opar (na to bohužel trpím) a já pak po odeznění mažu to napadené místečko, aby se jizvičky hezky zahojily. Je to prostě takový univerzální pomocník, kterého je dobré mít vždycky doma pro všechny případy.

Balzám je v kelímku tuhý, ale po kontaktu s teplou kůží se začne roztávat a nakonec se hezky vstřebává. Ale je mastný, takže ho doporučuji nechat dobře vstřebat, nebo vychytat dávkování tak, aby vám byl příjemný. Neumím si už představit, že bychom ho doma náhodou neměli. Baví mě i ten velikánský výběr vůní a směsí, ze kterého si vybere opravdu každý. 


Asi je vám jasné, že když přijde řeč na balzám bio karité granátové jablko, tak žádné hejty nemají šanci. Mám ho ráda moc, jsem s ním spokojená a ještě nějakou chvíli mi vydrží. A až dojde, vyzkouším nějaký další podle nálady, protože tady se člověk opravdu nemůže zklamat :)

Jaké další balzámy bio karité jsem vyzkoušela?
Moc děkuji společnosti Saloos za to, že vyrábějí tu nejvoňavější olejíčkovou kosmetiku pod sluncem ♥


Komentáře

  1. Tyhle balzámky jsou super. Já, jako takový univerzální výrobek na cesty, používám čisté bambucké máslo. Od Saloos jsem měla s granátovým jablkem odličovací olej a ten byl taky super.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čisté bambucké máslo je skvělé, na cesty se hodí, to je dobry tip Martinko :) Granátová řada je prostě nádherně voňavá, mám ji moc ráda :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥