Rtěnka od Ere Perez, která mě nemá ráda


Ještě nikdy se mi nestalo, že by mě nějaká kosmetika neměla tak moc ráda, jako tahle rtěnka. Často s kosmetickými novinkami ze začátku bojujeme, ale pak si na sebe zvykneme a je nám hej. Ale se rtěnkou od Ere Perez jsem souboj nevyhrála ani po půl roce. Po velmi milé zkušenosti s rtěnkou od 100% Pure jsem se těšila na další přírůstek do přírodní dekorativní rodiny, jenže tahle rtěnka je spíš koule u nohy... Ale vezmeme to celé od začátku.


Když jsem přírodní rtěnku Ere Perez poprvé vzala do ruky, padla jsem úžasem. Absolutní minimalismus, nádherné bílé a robustní balení. Rtěnka je na omak příjemná, těžká, luxusní. To bude ale pošušňáníčko, těšila jsem se.


Rtěnka se pyšní veganským složením s kakaovým máslem a ricinovým olejem. Z barevné nabídky jsem zvolila odstín Hoopla (který je momentálně u Míši nedostupný, ale podobný je mu třeba Runway). Odstín mi totiž připomíná mou nejoblíbenější rtěnku ever od Kiko Milano (povídám o ní ve velké rtěnkové recenzi). Takový příjemný, lehký, trochu nude, ale zároveň zvýrazňující decentní odstín. 


Jde se malovat! Zaradovala jsem se, vysunula rtěnku na lety a praxí vyzkoušenou délku, začala malovat na rty a rtěnka se zlomila. Odlomila se přesně ve spoji. Míša na stránkách má upozornění, že se rtěnky mohou lámat v létě, když je na ně příliš teplo. Obsahují totiž oleje, které se v horku roztékají. Moje blbost, řekla jsem si a rtěnku hned šoupla do ledničky (samozřejmě poté, co jsem se ji snažila tlakem opravit a akorát jsem si s ní upatlala tu krásnou bílou tubu).


Co se konzistence týče, tak je jemná a máslová a lehce matná. Nezasychá a na rtech příjemně klouže. Když ji porovnám s tou od 100% Pure, tak má o něco lepší hydrataci, ale o chloupek méně vydrží (jídlo ani sváču vůbec, to se stahuje do okrajů, ale občasné napití zvládá, i když se všude obtiskne).


Barva hezká, konzistence příjemná, tak v čem je tedy ten problém? Ve zlomeném srdci i krčku (nebo co to ty rtěnky mají). Protože se mi rtěnka zlomila hned při prvním použití, nemohla jsem si ji užít jako jiné, co mám doma nezlomené. Bydlí v ledničce, kde na ni bohužel často zapomínám, ale i tak mi přijde hodně měkká při nanášení. Pokaždé, když to s ní zkouším, tak nanesu moc, protože se musím trochu víc opřít, aby zůstala na místě a nekvrdlala v obalu. Následně roztírám ještě prstem. Nebýt toho zlomení a měkkosti, tak je dokonalá. Nádherný odstín, který je přesně podle mého gusta, nevysušuje a je přírodní.


S těžkým srdcem tak musím říct, že jsme si s rtěnkou vůbec neporozuměly. Každá máme asi jiná očekávání, přání a sny. Nevím, jestli to nebyl třeba jen nějaký vadnější kousek, jestli jsou všechny rtěnky takové, nebo je to třeba touhle řadou s kakaovým máslem. A tak má cesta hledání za dokonalou přírodní rtěnkou ještě stále trvá.

Moc děkuju Míše z obchůdku Krásná každý den za rtěnku k recenzování. Pokud vás zaujala, koukněte na celou značku Ere Perez, která ukrývá poklady, jako povzbuzující zelené sérum nebo ovesný makeup. Nebo koukněte i na další přírodní rtěnky.

Jaká je vaše nejoblíbenější rtěnka?


Komentáře

  1. To je škoda, že se ti rtěnka zlomila. Odstín má moc krásný. Já svou úplně nejoblíbenější rtěnku stále hledám.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to velká škoda :( Určitě bych si ji jinak užila mnohem víc.

      Vymazat
  2. Achjooo, to je mi moc líto, Primadonnko :-( Já takhle uronila slzu nad olivovou sestřičkou téhle Ere Perez rtěnky. Měla kovový blýskavý obal a krásnou barvu, ale taky jsme si nesedly a strašně mě to mrzelo. Mapovala, nekryla, zalézala do vrásek, které jsem ani neměla... Auuuu! Ale od Ere Perez mám doma v tomhle bílém obalu červenou rtěnku v odstínu Dash a je bombastická! Ač taky hodně málo vydrží (pití ještě jo, ale jídlo vůbec). Tak že by to bylo kus od kusu? Nic to ale nemění na tom, že když se nějaká kosmetika rozhodne, že tě prostě nemá ráda, je to vždycky k naštvání! :'(
    Tak aspoň pac a mňau na dálku na uklidnění posílám :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajéj, tak koukám, že to byly nějaké příbuzné lámavé... Říkám si, že kdybych dala rtěnku před prvním použití do ledničky, mohla jsem katastrofu odvrátit. Asi to fakt bude odstín od odstínu a kus od kusu, zajímavé.

      Vymazat
  3. Tahle značka mě velice láká Verunko. Škoda měkké rtěnky...taky by mi to bylo líto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím je to moc příjemná značka, tak jsem zvědavá i na další produkty :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥