Jaký je úplně první přírodní deodorant Grep & Máta od Saloos?


Říká se, že rok 2020 je dost hrozný. Souhlasím, ale s tím, že má i světlé chvilky - třeba novinky od Saloos, které jsou letos opravdu velmi dobrotné. Které, ptáte se? Tak třeba naprosté nebe v kelímku v podobě Bio šlehaných másel, luxusní Bio královská péče a do třetice všeho dobrého taky Bio přírodní deodoranty. Dneska vám představím grepovomátového zástupce Grep mint.

Vyrobit dobrý deodorant je podle mě naprosto nadlidský úkol. Vyzkoušela jsem jich kvanta od konvenčních i přírodních značek a své oblíbence našla až v posledních letech. Má očekávání jsou velmi vysoká. 

Nechci: Aby lepily, barvily trička na bílo, drobily se, dělaly mi záněty potních žláz (!!!), abych se po nich potila ještě víc...
Chci: Aby hezky voněly, vstřebaly se, nezůstávaly v podpaždí, vydržely alespoň tři hoďky, nepropustily zápach a v tom nejlepším případě aby taky omezovaly pocení. 

Dokáže toto úplně první deodorant, který inženýři v Saloos vyrobili?


Abych vás trochu napnula, začneme vůní. Pokud máte rádi svěží lehce nasládlou kombinaci máty a hořkého grepu, vůni si zamilujete. Ze všech voňavých kombinací se mi tato kombinace na léto zamlouvala nejvíc. Na stránce produktu je vůně popsána taky moc hezky: Optimistická vůně čerstvého grepu, chladivé máty a růžové geránie. Asi jsem ještě o žádném deodorantu neřekla, že voní optimisticky, ale musím souhlasit - je to příjemná nevlezlá vůně, přičuchnutí mi navozuje příjemné pocity. Uměla bych si takovou kombinaci představit i u éterické směsi olejů. Vůně je za mě moc povedená.


Přírodní deodorant grep máta od Saloos je tuhý, neobsahuje hliník (který ucpává potní žlázy), alkohol (který vysušuje a způsobuje podráždění) a sodu (která se v přírodních deodorantech používá na "odsátí" vlhkosti, ale může způsobit podráždění). Naopak v něm najdeme patentovanou složku CareMagTM D = aktivní magnézium z hlubin mrtvého moře. Tato suprpřísada snižuje množství bakterií, které se v podpaždí tvoří a dělají nepříjemný zápach. O pohlcení vlhkosti se postará arrowroot (škrob z oddenků exotických rostlin) spolu s kukuřičným škrobem. Hebkost má na starosti bio kakaové máslo a bio kokosový olej. K tomu přidejte pár kapek esenciálních olejů máta a grep a deoušek je na světě. A víte, co? Je boží!

Upřímně - byla jsem hodně překvapená, jak dobrý to je deodorant! A povedl se hned napoprvé! Na začátku testování jsem si říkala, že když je od Saloos, trošku přimhouřím očko a že na něj budu hodná, pokud to nebude úplná tragédie. Jenže on je opravdu hodně povedený! V top tuhých 5 bych ho zařadila na druhé místo (případně by se dělil o druhé/třetí). Musím vám ale říct o jeho nanášení - u tuhých deodorantů s mazlavější (negelovou) strukturou se mi osvědčila kombinace s vodou. Když jsem ho totiž nanesla poprvé a pořádně, po chvíli se v podpaží rozdrolil. Mně nejvíc vyhovuje tenká vrstva (aby pokožka mohla dobře dýchat), před nanešením potřu deodorant vodou a následně ještě vmasíruju do podpaždí. Je to trochu složitější, ale stojí to za to. Pokud máte nějakou svou vychytávku, napište mi ji do komentáře, ráda vyzkouším!


Určitě všichni netrpělivě čekáte, jaké jsou účinky - dobré jsou! Deodorant nebarví, nedrolí se (když jsem se s ním naučila pracovat), vydrží, voní a pocení zamezuje. Je to opravdu velmi slušný deodorant, který bych na stupni vítězů zařadila na druhé místo hned po mém favoritovi Biorythme a před vychvalovaným deoušem Benn & Anna. Oproti Ben & Anna trochu lépe omezuje pocení a o něco lépe se s ním pracuje - má jemnější strukturu a lépe se nanáší. Pokud jste tedy po deouškách lační a chcete podpořit českou značku, určitě po Saloos deodorantech koukněte. Na výběr jsou čtyři vůně - která se nejvíc zamlouvá vám?




Komentáře

  1. Čekala jsem až někdo o nich napíše. A teda vidím první přírodní deodorant co fakt funguje. Díky za recenzi aspoň jeden bych si měla pořídit. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle vůně deodorantu by se mi mohla líbit. Je skvělé, že funguje. Taky nemám moc dobrých zkušeností s přírodními deodoranty. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to moc ráda slyším, že je dobrý a že se povedl. Určitě ho taky vyzkouším. :)
    Ela

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥