Dobroty z NuSpring: Bezlepkové tyčinky grissini


Četli jste první tři díly dobrůtek z NuSpring? Zaměřeny byly na sladké. Povídali jsme si o bezlepkových, bezlaktózových, bezsójových, veganských sušenkách MaKe! Vyzkoušela jsem tři varianty - čokoládovo-malinové, citronovo-kokosové a lískový oříšek. Dneska si chutě obrátíme a povíme si o slaných tyčkách grissini z pece firmy Glulu.


Pokud taky jako já nevíte, co to jsou grissini, tak to jsou prosím italské slané tyčinky. Ty od Glulu jsou bezlepkové a veganské. Neobsahují cukr, lepek, laktózu, sóju nebo mléko, ani ztužené tuky nebo umělé přísady a barviva. Naopak v nich najdete sezamová a chia semínka.


První kousnutí bylo docela zvláštní. Na první kous jsem se trochu vyděsila - v první vteřině totiž není cítit vůbec nic. Jako kdybych si kousla do větvičky. Ale pozor, ve druhé vteřině vás zavalí neuvěřitelně dobrá chuť a už nemůžete přestat jíst. Takovou chuťovou extázi jsem snad ještě nezažila!


Glulu's Magvas Grissini jsou VÝBORNÉ! A to prosím pěkně nejsem na slané, mám spíš sladký jazýček. Tyčinky předčily i všechny sladké sušenky, tak moc mi chutnaly. Jsou výborné, křupavé, semínkové, slané, ale ne moc. Mňam. Úplná lahodnost na jazyku. Mohla jsem se po nich fakt užrat a naráz bych klidně spořádala celý balíček (což jsem nakonec ale neudělala).


Jak jsem je papala? Protože na každé jídlo musím mít speciální způsob. Taky to tak máte? Nejdřív si je tak opatrně pokoušu, protože jsou docela tvrdé. Pak je koušu a koušu a koušu a s každým kousnutím se mi v puse rozlévá ta dobrá chuť. Tyčinky jsou takové správné, dobré velikosti. Obsahují sezam a chia semínka a oboje na vás mává a z tyček vykukuje. Sezam mám moc ráda, sezam i lněné semínko. Když jsme byli malí, tak jsme jednomu říkali sezame otevři se a sezame zavři se, jako z té pohádky Alibaba a 40 loupežníků. Přijde mi, že je ta tyčinka snad jen ze semínek. Pražený sezam, mňam, ten miluju na všechno, od salátu po polévku. Má to takovou pikantní výraznou nezaměnitelnou chuť, jako třeba řeřicha nebo rukola.


Překvapivě mi tyhle tyčinky přijdou i trochu mastné. Ale ne takovým tím brambůrkovským způsobem, to vůbec ne. Prostě tak semínkově mastné. Mají v sobě trochu "vláhy". Semínka sami o sobě olej obsahují a pražený sezamový olej je mňamka taky sama o sobě.


Ze všech dobrot, které jsem od NuSpring vyzkoušela, mi tyhle tyčinky chutnají úplně nejvíc. Jen doufám, že to neznamená nějaké chuťové změny mého života, že přecházím z čokolády na slanost :D

Glulu grissini vám doporučuju všema svýma chuťovýma buňkama. Jsou výborné! Mohla jsem se po nich fakt užrat a teď se mi po nich stýská :D V obchůdku NuSpring je mají zrovna vyprodané (a není se čemu divit, jsou fakt vynikající), ale nezapomeňte koukat, třeba se tam brzy zase objeví :)



Komentáře